Jump to content

Gifgas en explosieven


ThunderDuck

Recommended Posts

Word je gepest op school? Heb je Nietszche gelezen en heb je de drang om jezelf en de hele klerewereld van kant te maken? Ik niet, want ik heb een plezierig en bevredigend leven :) Desondanks is het mij ter ore gekomen dat in een zeker ander topic, waar ik de oplossing voor dergelijke problemen had geplaatst, een werkelijke razzia jegens mijn suggesties heeft plaatsgevonden. Daarom dit topic voor het delen van methoden om explosieven en gifgassen te produceren.

Ik begin:

Plaats een glazen kom of laboratoriumbeker in een ijsbad. Plaats in deze kom een oplossing van 54% aceton en 46% waterstofperoxide. Alle percentages zijn berekend qua volume. Voeg hier langzaam een oplossing van 43% zwavelzuur en 57% aceton aan toe. De zwavelzuuroplossing moet qua volume ongeveer gelijk zijn aan de acetonoplossing. Zorg dat het mengsel koud genoeg blijft dat het vloeibaar is. Laat naderhand de rest van de chemicaliën verdampen en wat je overhoudt is triaceton triperoxide. Triaceton triperoxide is een krachtig explosief, geschikt voor allerlei doeleinden.

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben en kijk uit naar jullie creatieve recepten :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dit topic is een goed initiatief! :klap:

Ik heb echter wel een vraag. Hij is wellicht enigszins brutaal maar toch schroom ik niet hem te stellen, mijn vraag luidt als volgt: mag ik hier ook verzoekjes voor recepten plaatsen? Of suggesties vragen voor een explosief/gas dat het beste bij de gewenste resultaten zou passen? En ervaringen delen, is het topic hier ook voor bedoeld?

Wellicht is het een idee de nuttigste recepten in de OP over te nemen? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Als er een verzoek is voor een recept ben ik bereid dat tot mijn volle vermogens in te willigen. Uiteraard zijn ervaringsdeskundigen meer dan welkom, zowel degenen die slachtoffer zijn geweest van deze middelen als de makers ervan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat als je op de middelbare school zit en je komt met allemaal Wikipedia-theorieën ver boven je pet over explosieven, waarmee je dan dreigt de school op te blazen, een realistischer scenario is dat je alleen nog maar meer gepest gaat worden.

post-131689-0-53084600-1435182574.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Het vervaardigen ervan is niet bij wet verboden, het in gevaar brengen (of beschadigen van eigendommen) van derden echter wel.

In dit topic betreft het dan ook uitsluitend recreatief gebruik van explosieven en gifgassen.

Iemand enig idee hoe ik het best een vuurwerkbom door een brievenbus kan schieten? Het betreft een kunstproject. De knal moet zo luid en gevaarlijk mogelijk zijn en zo ver mogelijk verwijderd van de brievenbus (dus zo'n groot mogelijke afstand afgelegd).

Link to comment
Delen op andere websites

Het vervaardigen ervan is niet bij wet verboden, het in gevaar brengen (of beschadigen van eigendommen) van derden echter wel.

In dit topic betreft het dan ook uitsluitend recreatief gebruik van explosieven en gifgassen.

Incorrect.


De Wecg (wet explosieven voor civiel gebruik) stelt, dat een erkenning vereist is voor het vervaardigen, in de handel brengen, opslaan en overbrengen van explosieven (Cat. 1) voor civiel gebruik.

Ik zie dit onderwerp als (aanzet tot) het vervaardigen van deze explosieven, dat is niet de bedoeling op een GTAForum. Daarbij kan dit onderwerp ondanks alle stille sarcasme en eventuele irrealiteit in de berekeningen, leiden tot een vervaardiging door kinderen en andere mensen die daadwerkelijk explosieven willen vervaardigen, waartoe we niet willen dat dit forum verantwoordelijk voor kan gehouden worden.

Ik zal daarom ook dit topic rapporteren voor sluiting. Ik ga wellicht in die zin ver in het corrigeren als lid zijnde, maar kom op mannen; dit is niet de bedoeling op een forum. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...