Jump to content

wapens en geld weg in GTA online


Beltie

Recommended Posts

Hallo nog ff een vraagje.

Ik kom vanmiddag in GTA online eerst niks aan de hand,

Ik was ermee gestopt en daarnet wal ik weer online gaan.

Maar ineens zijn al me wapens weg.

Ik dacht ik koop wel een paar nieuwe maar bijna al mijn geld is nu ook weg!

Heeft iemand dit ook gehad of weet iemand er mis is gegaan ofzo iets.

Ik ben voor die tijd niet dood gegaan

A.V.B. Beltie.

Ik had het afgelopen maandag ook, toen twee uur later weer op de XBOX ging was alles er weer. Misschien dat proberen? Anders even contact opnemen met Rockstar Support.

Helaas heeft ook dat weinig zin is mijn ervaring. 9/10 uberhaubt geen reactie vanuit R* support..:(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben van de ps3 overgestapt naar de pc en ben ook m'n Insurgent kwijt.

Hier kun je een ticket indienen. https://support.rock...us/requests/new

Ik had het zelfde soort probleem waarbij ik opnieuw de insurgent had gekocht, bleek dat de insurgent die ik kwijt was in beslag was genomen door de politie. ( Ik weet niet of dit te maken heeft met de overstap van ps3 naar pc, maar ik weet zeker dat ik de insurgent niet gebruikt had voordat ik de overstap had gemaakt ).

Dan zie je dat icoontje van je auto toch wel op de map staan o.0

Of dat je eerst probeert je personal vehicle te requesten als je hem kwijt bent

Nee, beter gezegd heb ik altijd een oog op de minimap. Eenmaal hij impounded is en je deze bericht een keer mist of over het hoofd ziet en vervolgens verder gaat met een andere wagen krijg je de melding van de impounded car niet meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, beter gezegd heb ik altijd een oog op de minimap. Eenmaal hij impounded is en je deze bericht een keer mist of over het hoofd ziet en vervolgens verder gaat met een andere wagen krijg je de melding van de impounded car niet meer.

Maar dan krijg je eenmalig de mededeling dat je impounded car vernietigd is als je met een ander voertuig verder speelt.
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, beter gezegd heb ik altijd een oog op de minimap. Eenmaal hij impounded is en je deze bericht een keer mist of over het hoofd ziet en vervolgens verder gaat met een andere wagen krijg je de melding van de impounded car niet meer.

Maar dan krijg je eenmalig de mededeling dat je impounded car vernietigd is als je met een ander voertuig verder speelt.

Klopt inderdaad, maar het duurde bij mij in ieder geval gigantisch lang voordat ik er achter kwam :puh: niets voor niets een 2e insurgent aangeschaft dus :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 years later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...