Jump to content

Twee vraagjes m.b.t. de Pegassi Osiris en Gusenberg Sweeper


JasonStatham

Recommended Posts

Ik heb twee vraagjes over GTA Online en misschien kan iemand mij hier wat informatie over verschaffen.

1. Is de Pegassi Osiris nu de beste supercar in het spel?

Is er misschien iemand die deze auto al heeft en kan vertellen of die beter is dan de Zentorno en de Adder? Als ik mijn Zentorno wegdoe zou ik hem kunnen kopen, maar 1,95 miljoen is ontzettend veel geld en straks blijkt het niet eens een vooruitgang te zijn, dus ik ben razend benieuwd naar de ervaringen.

2. Is er nog een manier om de Gusenberg Sweeper te verkrijgen?

Dit is echt een strakke wapen om lekker mee te knallen met een hoog Maffia gehalte. Om de een of andere reden moet ik dan altijd denken aan de manier waarop Sonny in The Godfather door 10 van zulke guns word gepopt. Helaas kan ik deze niet meer kopen bij de Ammu-Nation omdat hij in het spel was geplaatst en weer verwijderd in een periode dat ik niet speelde. Weet iemand of het mogelijk is, en in dat geval hoe, om deze gun alsnog te verkrijgen? :roll:

Groet

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    6

  • weeddemon666

    6

  • larfje94

    5

  • Tommy-Vercetti

    2

Als ik goed heb begrepen is de Osiris een degelijk alternatief, maar moet het nog altijd onderdoen voor bijvoorbeeld de Entity XF. Behalve als je echt de Osiris zou willen voor wat het is zou ik er geen andere auto voor verkopen. En voor de Gusenberg: Ik dacht van niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb twee vraagjes over GTA Online en misschien kan iemand mij hier wat informatie over verschaffen.

1. Is de Pegassi Osiris nu de beste supercar in het spel?

Is er misschien iemand die deze auto al heeft en kan vertellen of die beter is dan de Zentorno en de Adder? Als ik mijn Zentorno wegdoe zou ik hem kunnen kopen, maar 1,95 miljoen is ontzettend veel geld en straks blijkt het niet eens een vooruitgang te zijn, dus ik ben razend benieuwd naar de ervaringen.

2. Is er nog een manier om de Gusenberg Sweeper te verkrijgen?

Dit is echt een strakke wapen om lekker mee te knallen met een hoog Maffia gehalte. Om de een of andere reden moet ik dan altijd denken aan de manier waarop Sonny in The Godfather door 10 van zulke guns word gepopt. Helaas kan ik deze niet meer kopen bij de Ammu-Nation omdat hij in het spel was geplaatst en weer verwijderd in een periode dat ik niet speelde. Weet iemand of het mogelijk is, en in dat geval hoe, om deze gun alsnog te verkrijgen? :roll:

Groet

1.

Nee, de Adder is nog steeds sneller en de Zentorno en anderen rijden hem eruit in het bochtenwerk.

2.

De Gusenberg Sweeper is/was alleen te verkrijgen tijdens de desbetreffende update.

Link to comment
Delen op andere websites

1.

Nee, de Adder is nog steeds sneller en de Zentorno en anderen rijden hem eruit in het bochtenwerk.

Ik vroeg eigenlijk niet welke auto het snelst was, dat blijft zeker de Adder inderdaad. Helaas heeft die auto een veel mindere acceleratie dan de andere super-supercars dus raak je toch al gauw achter als je in de stad racet.
2.

De Gusenberg Sweeper is/was alleen te verkrijgen tijdens de desbetreffende update.

Daar was ik al bang voor, ik hoopte toch dat er misschien een manier zou zijn om de Sweeper te verkrijgen, maar helaas.

de osiris is de snelste supercar nu, misschien niet in topsnelheid maar ik gebruik hem altijd in races nu.

Als ik dat filmpje zo zie, dan lijkt het toch wel alsof de Osiris onwijs geweldig is. Het lijkt alsof die auto een geweldige handling heeft.
Link to comment
Delen op andere websites

1. Geloof me vrij, ik heb de adder, zentorno, vacca, entinity en osiris... mijn mening die osiris is echt wel de beste... niet in het minst bochtenwerk, deze plakt aan de grond, ik zou niet twijfelen als ik jou was ... osiris pegasus THE BEST

Link to comment
Delen op andere websites

De ene helft zegt dat de wagens ongeveer gelijk zijn en rest dat de Osiris (bij verre) beter is. Maak in de Singleplayer eens een paar testrondjes en beslis aan de hand daarvan je aanschaf. De Gusenberg kon je alleen kopen tijdens het Valentijn event van vorig jaar, die is nu niet meer te koop.

Link to comment
Delen op andere websites

De ene helft zegt dat de wagens ongeveer gelijk zijn en rest dat de Osiris (bij verre) beter is. Maak in de Singleplayer eens een paar testrondjes en beslis aan de hand daarvan je aanschaf. De Gusenberg kon je alleen kopen tijdens het Valentijn event van vorig jaar, die is nu niet meer te koop.

Voorlopig heb ik de aanschaf nog even uitgesteld, ben benieuwd hoe de Progen er namelijk straks voor staat. Ik zal dan inderdaad even in de single player bekijken welke het fijnst presteert.
Link to comment
Delen op andere websites

De ene helft zegt dat de wagens ongeveer gelijk zijn en rest dat de Osiris (bij verre) beter is. Maak in de Singleplayer eens een paar testrondjes en beslis aan de hand daarvan je aanschaf. De Gusenberg kon je alleen kopen tijdens het Valentijn event van vorig jaar, die is nu niet meer te koop.

Voorlopig heb ik de aanschaf nog even uitgesteld, ben benieuwd hoe de Progen er namelijk straks voor staat. Ik zal dan inderdaad even in de single player bekijken welke het fijnst presteert.

Een uitstekend idee :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Progen t20 vind ik de beste. Plakt op de weg en door zijn active spoiler remt het ding als een malle waardoor je veeel later kan remmen als elke andere auto.

Verders klinkt de t20 ook goed. De osiris klinkt namelijk voor geen meter.

Verders is de osiris wel beter als alle oudere supercars maar de t20 is gewoon net iets beter.

Tenzij je zo'n hele lange volgas race doet, dan is de adder of zentorno beter.

Heb je een race met monsterramps dan is de adder nog steeds het beste.

Bewerkt: door larfje94
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...