Jump to content

Twee vraagjes m.b.t. de Pegassi Osiris en Gusenberg Sweeper


JasonStatham

Recommended Posts

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    6

  • weeddemon666

    6

  • larfje94

    5

  • Tommy-Vercetti

    2

Tsja iedereen heeft zo zijn voorkeuren. Ik vind de osiris minder grip hebben als de t20.

De osiris is idd prima. Maar met de t20 rij ik iedereen zoek.

Komt misschien ook omdat hij volledig geupgrade is. Maar dat is mijn osiris ook.

Oh en de gusenberg sweeper was dit jaar nog te kopen toen het 4juli was. Toen waren ook de independence day voertuigen weer te koop en bv ook de firework launcher.

Bewerkt: door larfje94
Link to comment
Delen op andere websites

Dat zou goed kunnen ja. Vond het al zo'n raar verhaal. Op xbone namelijk weinig onderstuur met de t20.

Ze zijn beide 4wd. Gister nog ff geprobeerd maar osiris is echt lang niet zo fijn als t20 op current gen.

Bewerkt: door larfje94
Link to comment
Delen op andere websites

Nou na een tijdje ben ik tot de conclusie gekomen dat voor mij de zentorno de beste is, ik rij de t-20 en osiris 9/10x gewoon snot voor de ogen.

Ze doen alle 3 niet voor elkaar onder en race skills zijn toch wel de doorslaggevende reden van een winst.(Zolang dat irritante catchup uit staat)

En vindt persoonlijk ook de zentorno het mooiste.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb uiteindelijk nog goed achter m'n oren gekrabd en geen van beide gekocht. Gaat toch nergens over om 2 miljoen te betalen voor een auto als die uiteindelijk maar een een fractie sneller is dan mijn Zentorno en zelfs dat is niet altijd aantoonbaar. Ben verder blij met mijn Blackfin en Lampadati Casco.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou na een tijdje ben ik tot de conclusie gekomen dat voor mij de zentorno de beste is, ik rij de t-20 en osiris 9/10x gewoon snot voor de ogen.

Ze doen alle 3 niet voor elkaar onder en race skills zijn toch wel de doorslaggevende reden van een winst.(Zolang dat irritante catchup uit staat)

En vindt persoonlijk ook de zentorno het mooiste.

Dit kun je pas weten als je in alle modellen volgetuned tegen andere hebt geraced.

Dat jij bv goed bent en je wint tegen een slechte driver met een volgetunede osiris zegt nog niks over wat je van de osiris vind.

Meer over jou skills of de skills van de ander.

Waarom ik ze gekocht heb is ook meer voor de heb. En toevallig rijden ze beide geweldig.

Met contact races pak ik bv liever de adder of zentorno. De Entity osiris t20 enzo zijn zo licht dat je zeer makkelijk van de weg word geknetterd.

Sports classic vind ik de monroe nog steeds de beste.

Super: t20/osiris/entity/adder/zentorno

Sport: jester

Sports classic: monroe

Coupe: windsor/felon

Sedan: schafter

Motor: bati/akuma

Muscle: ruiner

Off road: sanches/brawler

En zo heeft iedereen zijn favorieten.

Speelt er iemand xbox one? Ik zoek nog wel wat serieuze competitie :)

Bewerkt: door larfje94
Link to comment
Delen op andere websites

@FrankyFourFingers ::: zou toch de Casco inleveren voor de Stirling GT, deze is echt een stuk beter/sneller (en mooier maar dat is persoonlijk, net als het geluid).

Stirling GT hoop ik aan het eind van de week aan te schaffen :)
Link to comment
Delen op andere websites

@larfje94;; In bezit van alle supers hier, allemaal vol getuned en met de snellere allemaal geracet.

Deze 3 ;zentorno , osiris en t20 ontlopen elkaar weinig, dus het is een persoonlijke voorkeur natuurlijk, maar ik zou als ik weing $ zou hebben zeker voor de zentorno gaan i.p.v. te dure osiris en t20.

Mijn top :

Super: Zentorno

Sport: Elegy RH8

Sports classic: Stirling GT

Coupe: Felon

Sedan: Schafter

Motor: Hackuchou

Muscle: Blackfin

Off road: Sanchez

Suv: Huntley S

Races doe ik tegenwoordig helaas weinig aangezien bijna iedereen die klote catchup aan laat staan en/of customs uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is catch up eigenlijk? Domme vraag misschien, maar ik zou niet weten wat het doet.

Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel :puh: :P

Dit zorgt ervoor dat de achterlopers op de nummer 1 altijd inlopen(catching up), ongeacht hoe goed je rijdt die andere blijven vlak achter je zitten en als nummer 1 kun je dus onmogelijk uitlopen.

Voorbeeldje: jij pakt de snelste en ik de langzaamste, rondje rond eiland(+/-25km) en of ik win van je of ik zit binnen 5 sec. van je, maar als we dit zonder catchup zouden doen zit ik zeker meer dan een minuut achter je, op zijn minst.

Oftewel het gaat bij catchup aan, meer om geluk dan om de skills van de verschillende spelers.

Bewerkt: door weeddemon666
Link to comment
Delen op andere websites

Echt een waardeloos iets is dat catch-up, het haalt serieus de hele dimensie uit het racen. Je kan beter nog de hele race als tweede rijden en aan het einde een inhaalpoging uitvoeren dan je best doen om vroegtijdig eerste te komen staan en ondanks een foutloze performance gedurende de hele race alsnog ingehaald worden doordat je dusdanig word vertraagd. Catch-up :fp:

Link to comment
Delen op andere websites

Echt een waardeloos iets is dat catch-up, het haalt serieus de hele dimensie uit het racen. Je kan beter nog de hele race als tweede rijden en aan het einde een inhaalpoging uitvoeren dan je best doen om vroegtijdig eerste te komen staan en ondanks een foutloze performance gedurende de hele race alsnog ingehaald worden doordat je dusdanig word vertraagd. Catch-up :fp:

Dit dus, als ik te laat ben om uit de lobby te gaan en catch-up staat aan blijf ik de hele race achter de koploper zitten om inderdaad vlak voor de finish de slipstream te pakken.

Link to comment
Delen op andere websites

Lol. Als je dat doet geef je de nr 3 en 4 ook kans om aan te haken omdat je dan alle 2 zacht gaat. Beter laat je duidelijk zien dat je wil afwisselen en slipstream je telkens bij elkaar. Om dan vlak voor de finish je kansen een laatste keer te pakken.

Maar t liefste race ik non contact, das automatisch zonder slipstream en catchup.

En ik haat het als iedereen loopt te rammen en beuken.

Maargoed, on topic maar weer...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...