Jump to content

Insurgent of insurgent pick-up?


Caswessels

Recommended Posts

Ikzelf heb de Kuruma als Heist auto. Deze is goed tegen 3 raketten en is bulletproof.

De kuruma blaas je met 1 raket of sticky of granaat ofzo op.

Als je na 3 raketten nog leeft waren die raketten niet raak.

Link to comment
Delen op andere websites

De insurgent kan meer rpg´s aan maar is makkelijker om bestuurder te beschieten in vergelijking met de kuruma die na 1 rpg shot gewoon kapot is, maar waar het moeilijker is om de bestuurder te raken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ikzelf heb de Kuruma als Heist auto. Deze is goed tegen 3 raketten en is bulletproof.

De kuruma blaas je met 1 raket of sticky of granaat ofzo op.

Als je na 3 raketten nog leeft waren die raketten niet raak.

Inderdaad, 1 sticky is genoeg, die hoeft niet eens op de auto geplakt te worden. Binnen een radius van 1 meter zal de Kuruma opgeblazen worden en natuurlijk is 1 RPG dan ook goenoeg. Over granaten doe ik geen uitspraken, die gebruikt volgens mij ook haast niemand.

De Insurgent daarentegen,sjowdemieters die kan wel een stuk meer verduren: 3 tankschoten, 4 Buzzard-missiles, 3 RPG-schoten, 7+ Stickies en 25 seconden aan Minigun knallen recht op de motor.

Link to comment
Delen op andere websites

Ikzelf heb de Kuruma als Heist auto. Deze is goed tegen 3 raketten en is bulletproof.

De kuruma blaas je met 1 raket of sticky of granaat ofzo op.

Als je na 3 raketten nog leeft waren die raketten niet raak.

Inderdaad, 1 sticky is genoeg, die hoeft niet eens op de auto geplakt te worden. Binnen een radius van 1 meter zal de Kuruma opgeblazen worden en natuurlijk is 1 RPG dan ook goenoeg. Over granaten doe ik geen uitspraken, die gebruikt volgens mij ook haast niemand.

De Insurgent daarentegen,sjowdemieters die kan wel een stuk meer verduren: 3 tankschoten, 4 Buzzard-missiles, 3 RPG-schoten, 7+ Stickies en 25 seconden aan Minigun knallen recht op de motor.

Dan nog niet eens over de armor level gesproken, met een armor van 80% - 100 % kan de insurgent zelfs tot 6-7 directe tankschoten aan. Bovendien rijdt de insurgent nog eens beter ( handeling ) dan de kuruma bijvoorbeeld. Je beukt andere auto's met gemak opzij met als het enige en grote nadeel dat de speler makkelijk kapot geknalt kan worden.

De insurgent pickup is handig als je veel met je vrienden/crew speelt om de straten te terroriseren.

Link to comment
Delen op andere websites

Stap eens met zijn allen in de armoted kuruma en gebruik je ap pistol. Dan hebben er 3 auto aim en kun je gewoon volgas langs iemand rijden en je hebt iemand in 1 sec dood.

De mensen in de insurgent heb je ook in 1 sec dood.

Mijn voorkeur gaat uit naar de kuruma. Met missies bv rij je de auto gewoon midden tussen de mensen en knallen maar.

Maargoed om niet teveel off topic te gaan, insurgent of pick-up?

Insurgent!! Te storen in je garage, hij word bezorgd door de mechanic, Zwaarder te armoren, een tank kun je met sticky's bv slopen terwijl je zelf wendbaar genoeg bent om de loop vd tank te ontlopen. En die gun van de pickup, tsja wat ik al zei, als de mensen die meerijden een ap pistol gebruiken die auto aim heeft ben je volgens mij beter af.

Bewerkt: door larfje94
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...