JasonStatham Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Ik stuur je een Barça-sjaal op. Word een van ons want bij Madrid hebben ze er niet veel zin in. Bewaar deze grappen maar voor een van je dushis. Win, lose or tie, Madridista till I die! Ik vond de assist eigenlijk het mooiste aan deze goal, Alba die in 1 tijd op de volley de bal voor doel brengt, Suarez werd door dit snelle handelen volledig alleen gelaten. https://streamable.com/nanl Puur genieten toch, die Alba. Lekkere pass ook van Rakitic, maar die speelt eigenlijk gewoon altijd goed. Op die man kan je een huis bouwen. Jazeker, goal was prachtig. Het nieuwe Barcaspel is dan ook mooi om te zien. Zodra Rakitic die bal aanneemt net over het middeenveld kan je je niet voorstellen dat na zijn diepe pass 2 contacten later de bal in het doel ligt. Chapeau voor Luis Enrique hoe hij dit team geolied heeft. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 24 augustus 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Rakitic was niet best hoor gisteren. Maar het is goedgekomen en dat is wat telt, vooral in San Mames. Heel belangrijke punten dit Reageren
MegaPilot Geplaatst: 29 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2015 (bewerkt) Ik weet niet goed wat te zeggen. Ik ga het houden op dit: THOMAS VERMAELEN! _O_ https://vine.co/v/eIeOhd9jpOQ Bewerkt: 29 augustus 2015 door MegaPilot Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 29 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2015 Droge goal Lijkt een beetje alsof hij denkt 'hé, verdomd, een bal. Wat moet ik nu?' Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 31 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2015 "Ik kan hem rustig inschieten. Maar die frustraties. Die gooi ik er nu wel even uit." Reageren
JasonStatham Geplaatst: 8 september 2015 Rapport Geplaatst: 8 september 2015 Woopwoop Zaterdag, Atletico Madrid - FC Barcelona, 20:30 te Vicente Calderón. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 13 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2015 Gouden punten opnieuw! Ik ging helemaal locooow gister: Reageren
TekaLoca Geplaatst: 10 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2015 Toch maar even vermelden. Allemaal dit weekend : https://www.youtube.com/watch?v=xrLER9IkD7A Reageren
JasonStatham Geplaatst: 21 november 2015 Rapport Geplaatst: 21 november 2015 (bewerkt) ~ Vandaag om 18:15 te Santiago Bernabéu, Madrid ~ Komt Real op gelijke hoogte met Barca of nemen de Blaugranas de drie punten mee naar Barcelona en vergroten ze de afstand tot zes punten?Zal Messi spelen? Dat is de grote vraag en Lucho heeft aangegeven een uur voor de wedstrijd te beslissen.Zelf hoop ik op een overwinning voor Madrid (duhhhh), maar wat is een Clasico zonder Messi? Neymar en Suarez zijn echter in ultieme vorm sinds het wegvallen van Messi.Bij Real is de vraag vooral wie in de spits zal starten. Maakt stoute boef Benz zijn rentree of zal Ronaldo weer in de punt van de aanval starten.Ik hoop op het eerste, Ronaldo bakt er namelijk al een tijdje niks van. We gaan het vanavond zien! Bewerkt: 21 november 2015 door FrankyFourFingers Reageren
TekaLoca Geplaatst: 21 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2015 Wat een kutpost, Frenkie, echt Loveyou Nee, Barcelona moet winnen bro, al wordt dat heel moeilijk. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 21 november 2015 Rapport Geplaatst: 21 november 2015 (bewerkt) Youri Mulder is mijn vader en Evert Ten Napel is de vader van mijn moeder. Bewerkt: 21 november 2015 door FrankyFourFingers Reageren
MegaPilot Geplaatst: 21 november 2015 Rapport Geplaatst: 21 november 2015 Real compleet van de mat gespeeld, jammer dat 1 van de Madrilenen waar ik het het meest voor heb(Isco) het zo moet verbrodden..Geen woorden voor z'n schandalige tackle. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 21 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2015 #PrayForMadrid Reageren
JasonStatham Geplaatst: 22 november 2015 Rapport Geplaatst: 22 november 2015 (bewerkt) #PrayForMadrid Ik heb m'n matje neergegooid, veel gebedjes zijn nodig om dit team te redden Oja, mijn felicitaties naar de Barcafans onder ons. Bewerkt: 22 november 2015 door FrankyFourFingers Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.