JasonStatham Geplaatst: 8 december 2015 Rapport Geplaatst: 8 december 2015 (bewerkt) Vind de scheidsrechter eigenlijk niet zo sterk, fluit voor ieder wissewasje of ziet overtredingen verkeerd. Wel een sterk PSV inderdaad, heb goede hoop voor de tweede helft.Heb eerste half uurtje niet gezien, maar PSV was zeker sterk dat laatste kwartiertje. Jammer dat Luuk de Jong helemaal niet veelzijdig is, maakt echt stomme foutjes als je het mij vraagt. Bewerkt: 8 december 2015 door FrankyFourFingers Reageren
aron24 Geplaatst: 8 december 2015 Rapport Geplaatst: 8 december 2015 (bewerkt) Scheids Dat was echt geen penalty Luuk de Jong Ik zeg zo: 'Als PSV nu scoort, zou het wat wezen.' Scoren ze ook nog. Bewerkt: 8 december 2015 door aron24 Reageren
KoningJesper Geplaatst: 8 december 2015 Rapport Geplaatst: 8 december 2015 (bewerkt) Vind de scheidsrechter eigenlijk niet zo sterk, fluit voor ieder wissewasje of ziet overtredingen verkeerd. Wel een sterk PSV inderdaad, heb goede hoop voor de tweede helft.Heb eerste half uurtje niet gezien, maar PSV was zeker sterk dat laatste kwartiertje. Jammer dat Luuk de Jong helemaal niet veelzijdig is, maakt echt stomme foutjes als je het mij vraagt. Klopt, kan geweldig koppen, maar kan niet heel goed voetballen2-2 EDIT: 3-2 en 2-1 Haha wat een poule Bewerkt: 8 december 2015 door KoningJesper Reageren
aron24 Geplaatst: 8 december 2015 Rapport Geplaatst: 8 december 2015 (bewerkt) Pröpper! Lekker doelpunt, hoor. Mooi voor het Nederlands voetbal. Bewerkt: 8 december 2015 door aron24 Reageren
JasonStatham Geplaatst: 8 december 2015 Rapport Geplaatst: 8 december 2015 Haha, prachtige voetbalavond. Hou hier echt van <3 Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 8 december 2015 Rapport Geplaatst: 8 december 2015 Zo, dat was echt een spannende avond zeg. Dacht even dat ze het niet zouden redden maar gelukkig is het ze gelukt. Kan mij voorstellen dat het voor PSV-supporters zelfs nog spannender was, maar ik heb ook echt geschreeuwd bij de doelpunt van Luuk en Pröpper. Reageren
Thundercover Geplaatst: 8 december 2015 Rapport Geplaatst: 8 december 2015 Moet PSV in de volgende ronde tegen een nummer 1 of kunnen ze ook tegen een nummer 2 geloot worden? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 8 december 2015 Rapport Geplaatst: 8 december 2015 Moet PSV in de volgende ronde tegen een nummer 1 of kunnen ze ook tegen een nummer 2 geloot worden? Net even opgezocht en ze kunnen alleen maar tegen een nummer 1 geloot worden. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 8 december 2015 Rapport Geplaatst: 8 december 2015 Doe dan maar Barcelona ofzo, om er nog iets leuks van te maken. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 8 december 2015 Rapport Geplaatst: 8 december 2015 (bewerkt) Als ze in de volgende ronde verliezen gaan ze als nog naar de Europa League toch? Dan zou ik wel met een verlies kunnen leven de volgende ronde, denk namelijk niet dat ze veel verder komen. E: In het gunstigste geval loten ze Zenit of Atlético. Denk dat die beiden wel een maatje te groot zijn. Bewerkt: 8 december 2015 door Crazy-Ghost Reageren
JasonStatham Geplaatst: 8 december 2015 Rapport Geplaatst: 8 december 2015 Als ze in de volgende ronde verliezen gaan ze als nog naar de Europa League toch? Dan zou ik wel met een verlies kunnen leven de volgende ronde, denk namelijk niet dat ze veel verder komen. Tenzij het met ingang van dit Europees voetbalseizoen is veranderd, nee Reageren
Thundercover Geplaatst: 8 december 2015 Rapport Geplaatst: 8 december 2015 Moet PSV in de volgende ronde tegen een nummer 1 of kunnen ze ook tegen een nummer 2 geloot worden? Net even opgezocht en ze kunnen alleen maar tegen een nummer 1 geloot worden. Thanks! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 9 december 2015 Rapport Geplaatst: 9 december 2015 (bewerkt) Lyon gaat even 0-2 winnen in Valencia terwijl het daar niks mee wint, apart. Mooie overwinning van Gent. Bewerkt: 9 december 2015 door MegaPilot Reageren
NickOwnage Geplaatst: 9 december 2015 Rapport Geplaatst: 9 december 2015 Mooi voor PSV! Als Ajacied zeg ik dat het goed is voor het Nederlandse voetbal. Net naar een zaadpot van Barcelona gekeken. De wedstrijd had eigenlijk voor Leverkusen gewonnen moeten worden, maar dan moeten ze niet zoveel kansen laten liggen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 10 december 2015 Rapport Geplaatst: 10 december 2015 PSV en Gent wonnnen elk 3 keer, speelden elk 1 keer gelijk, verloren elk 2 keer, scoorden elk 8 keer en kregen elk 7 goals tegen. Wat een toeval. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.