Dutchy3010 Geplaatst: 10 december 2015 Rapport Geplaatst: 10 december 2015 Ziek toevallig inderdaad, maar super voor zowel PSV/Nederland als Genk/Belgie Reageren
MegaPilot Geplaatst: 10 december 2015 Rapport Geplaatst: 10 december 2015 (bewerkt) Ziek toevallig inderdaad, maar super voor zowel PSV/Nederland als Genk/Belgie Geloven jullie trouwens in karma? http://voetbalflitsen.be/wtf/g5xrja/weet-je-nog-zo-blij-waren-de-spelers-van-valencia-toen-ze-tegen-aa-gent-uitkwamen-in-de-loting Bewerkt: 10 december 2015 door MegaPilot Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 10 december 2015 Rapport Geplaatst: 10 december 2015 Sjonge wat onderschat jij Moskou hier, Guard... Ik onderschat Moskou zeker niet, want het is inderdaad hoe jij ook al zegt, echte kleintjes zijn er niet meer. Maar ik denk gewoon dat PSV wel gaat winnen. Anyway, we zullen het zien. Fingers crossed... Zou mooi zijn voor Nl voetbal. Zei het toch... Maar ik moet zeggen dat het een spannende voetbalavond was hoor. PSV dat maar niet wilde scoren, en ondertussen steeds de tussenstand in Duitsland bekijken. Toen die penalty er in ging vreesde ik even een worst-case scenario, maar toen PSV dat omzette naar een overwinning, echt kippenvel hoor. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 10 december 2015 Rapport Geplaatst: 10 december 2015 Ziek toevallig inderdaad, maar super voor zowel PSV/Nederland als Genk/Belgie Geloven jullie trouwens in karma? http://voetbalflitsen.be/wtf/g5xrja/weet-je-nog-zo-blij-waren-de-spelers-van-valencia-toen-ze-tegen-aa-gent-uitkwamen-in-de-loting Spellingscontrole En ja, nu geloof ik zeker in karma. Reageren
NicolaB Geplaatst: 10 december 2015 Rapport Geplaatst: 10 december 2015 (bewerkt) Ik houd altijd maar al te graag van dit soort dingen. Go Gent Go!!! Bewerkt: 10 december 2015 door NicolaB Reageren
Venzio Geplaatst: 14 december 2015 Rapport Geplaatst: 14 december 2015 PSV - Atletico Madrid, leuk! Heel weinig kans, maar nog altijd beter dan tegen Bayern, Real of Barcelona. We gaan ze opvreten! Een leuk reisje voor mij naar Madrid waarschijnlijk! Reageren
JasonStatham Geplaatst: 14 december 2015 Rapport Geplaatst: 14 december 2015 (bewerkt) Heel weinig kans, maar nog altijd beter dan tegen Bayern, Real of Barcelona. We gaan ze opvreten! Keihard op de corners en andere dode spel momenten trainen en wie weet... Rest v/d loting AA Gent - VfL Wolfsburg AS Roma - Real Madrid Paris Saint-Germain - Chelsea Arsenal - FC Barcelona Juventus - Bayern München Benfica - Zenit Sint-Petersburg Dinamo Kiev - Manchester City Zitten wel weer een paar leuke affiches bij, kijk echt uit naar Arsenal-FCB. Twee aanvallende ploegen met verzorgd voetbal, soms resulteert het in vuurwerk en de andere keer valt het tegen. Ik hoop op dat eerste Het verbaast me trouwens hoe vaak dezelfde teams elkaar weten te treffen, PSG-Chelsea is voor de derde keer op rij een achtste of kwartfinale. Maar goed, ik geloof niet zo in die lotingsshow. Bewerkt: 14 december 2015 door FrankyFourFingers Reageren
MegaPilot Geplaatst: 14 december 2015 Rapport Geplaatst: 14 december 2015 Tegen Wolfsburg maakt Gent een kans, maar meer ook niet. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 14 december 2015 Rapport Geplaatst: 14 december 2015 Zeker, Genk () doet niet onder voor PSV. Reageren
Cabyon Geplaatst: 15 december 2015 Rapport Geplaatst: 15 december 2015 Zeker, Genk () doet niet onder voor PSV. Je bedoelt Gent? Maar Wolfsburg moet haalbaar zijn voor Gent, denk ik. Heb de ploeg niet zien spelen, maar zij doen zeker niet onder voor PSV en die hebben Wolfsburg weten te verslaan. Dus. Voor de rest leuk affiche voor PSV, maar wel heel moeilijk. Jammer ook dat ze eerst thuis spelen en dan uit. Andersom was voordeliger geweest, vermoed ik. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 15 december 2015 Rapport Geplaatst: 15 december 2015 Zeker, Genk () doet niet onder voor PSV. Je bedoelt Gent? Joh... Reageren
KoningJesper Geplaatst: 16 februari 2016 Rapport Geplaatst: 16 februari 2016 Leuke wedstrijd. Chelsea valt me tegen. PSG een stuk sterker, Chelsea straalt onmacht uit. Wat een kans trouwens net voor Costa. En wat een redding! En oh, oh, oh Zlatan, daar kom je goed weg :$ Reageren
KoningJesper Geplaatst: 16 februari 2016 Rapport Geplaatst: 16 februari 2016 Haha Mikel. Van schlemiel tot held! Leuk voor hem, al ben ik wel voor PSG Reageren
MegaPilot Geplaatst: 17 februari 2016 Rapport Geplaatst: 17 februari 2016 (bewerkt) Fout van Courtois bij die tweede tegengoal. Maar zijn naam is Courtois, dus niemand stelt hem in vraag. Keeper mocht in die situatie niet uitgekomen zijn, het moment dat hij uitkwam, was hij verloren. Jammer, maar helaas. Bewerkt: 17 februari 2016 door MegaPilot Reageren
aron24 Geplaatst: 25 februari 2016 Rapport Geplaatst: 25 februari 2016 Zeer knap van PSV, standhouden tegen de derde club uit Spanje. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.