KoningJesper Geplaatst: 25 februari 2016 Rapport Geplaatst: 25 februari 2016 Leuk en knap gelijkspel hoor, maar je hebt er natuurlijk helemaal geen kut aan. Als je iets had willen doen, moest je het nu doen. In Madrid walst Atletico er overheen. Wat ongelooflijk dom van Pereiro zeg Lijkt van der Hoorn wel Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 25 februari 2016 Rapport Geplaatst: 25 februari 2016 Weet je niet, misschien valt een bal precies goed op het hoofd van de Jong of is het net die individuele actie van Lestienne die het verschill maakt. Natuurlijk maakt ATM meer kans om naar de kwartfinales door te gaan, maar om er toch nog even lekkere clichés in te gooien; de bal is rond en het is 11 tegen 11. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 25 februari 2016 Rapport Geplaatst: 25 februari 2016 Met 10 man is 0-0 tegen Atlético een goed resultaat, ik verwacht wel dat Atlético er thuis over walst, maar als PSV vroeg op voorsprong komt, dan kan het wel eens spannend worden. Uitdoelpunt(en), weet je wel.. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 15 maart 2016 Rapport Geplaatst: 15 maart 2016 Man man man, wat een kans voor PSV... Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 15 maart 2016 Rapport Geplaatst: 15 maart 2016 Verlenging, de zenuwen gieren echt door m'n lijf. Vind ze niet voor elkaar onderdoen. Er zijn fases waarin PSV beter is en fases waarin Atletico beter is. Ik baal wel een beetje van de verlenging, met oog op de belangrijke wedstrijd tegen Ajax dit weekend. Reageren
Visser23 Geplaatst: 15 maart 2016 Rapport Geplaatst: 15 maart 2016 Voor een neutrale kijker is dit écht een saaie wedstrijd. Ik had Atletico veel beter verwacht dan dit. Ze spelen echt als een oude krant. Moet wel zeggen dat Zoet echt fantastisch staat te keepen! Wat een baas is dat zeg. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 15 maart 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2016 Ik viel voor de wedstrijd al bijna in slaap en tijdens de wedstrijd ook nog eens twee keer. De 10 minuten durende strafschoppenreeks was interessanter dan de 120 eerder gespeelde minuten. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 15 maart 2016 Rapport Geplaatst: 15 maart 2016 Jammer, wat jammer... Ongelooflijk jammer. Maar met opgeheven hoofd. Wat een klasse! Had zo gehoopt dat PSV verder zou komen. Maar zondag toch maar verliezen Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 15 maart 2016 Rapport Geplaatst: 15 maart 2016 Ben als PSV-supporter ongelofelijk trots op de ploeg! Het Champions League avontuur zou een keer ophouden en dat was jammer genoeg vandaag , in de penaltyloterij. Ik kan me best voorstellen dat de wedstrijd onaantrekkelijk was als je niets met PSV hebt, maar ik ruim twee uur lang hartkloppingen gehad van hier tot Tokyo. Reageren
Dotz Geplaatst: 15 maart 2016 Rapport Geplaatst: 15 maart 2016 Zo ongelofelijk zonde, ben het al jaren met Louis van Gaals voorstel eensch; ''sudden death-/gladiatoren-''voetbal om een winnaar aan te wijzen in plaats van strafschoppen nemen. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 16 maart 2016 Rapport Geplaatst: 16 maart 2016 Ondanks dat de wedstrijd ontzettend saai is, moet ik toch m'n complimenten aan PSV geven. Natuurlijk, Atletico was niet heel goed, maar je moet t toch maar ff doen. Jammer, Nederland kon t goed gebruiken. Maar als ze toch werden uitgeschakeld, dan maar met penalty's. Die mentale dreun zal zondag nog te voelen zijn Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 16 maart 2016 Rapport Geplaatst: 16 maart 2016 Het was toch nog best een spannend potje. Zondag maar even over Ajax heenfietsen, moet kunnen met dit spel. Geweldig ook hoe Bruma zich verbeterd heeft. En Zoet natuurlijk Reageren
aron24 Geplaatst: 16 maart 2016 Rapport Geplaatst: 16 maart 2016 Jammer van PSV. Toch nog lang stand gehouden. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 17 maart 2016 Rapport Geplaatst: 17 maart 2016 Echt weer iets voor SBS6; zenden ze Barca-Arsenal uit, een wedstrijd die feitelijk al gespeeld is na de 0-2 in Engeland. Terwijl je juist kon uittekenen dat Bayern-Juventus veel spannender zou worden en dat uiteindelijk ook werd. Als reactie op de klachten geven ze dan dat Barca de populairste buitenlandse club is in Nederland en dat ze daarom verwachtten zo de meeste mensen een plezier te doen. Persoonlijk denk ik dat het sportieve aspect belangrijker is, zeker voor de neutrale kijker zoals ik. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 17 maart 2016 Rapport Geplaatst: 17 maart 2016 Echt weer iets voor SBS6; zenden ze Barca-Arsenal uit, een wedstrijd die feitelijk al gespeeld is na de 0-2 in Engeland. Ach, waar ik me meer aan stoor is dat ze zowel vanuit de studio als vanuit het stadium geen enkel zinnig woord te melden hebben. Hoewel ik het meestal wel leuk vind om een voor-, tussen- of nabeschouwing te kijken, heb ik die de afgelopen twee dagen maar gewoon weggezapt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.