ivanarmilis Geplaatst: 27 juli 2015 Rapport Geplaatst: 27 juli 2015 Hallo, Hoe kan ik erachter komen welke txd iets ios? Zo wil ik de naamborden vervangen van de steden en snelwegen alleen kan ik de txd niet vinden.. groetjez Reageren
Big Boss Geplaatst: 27 juli 2015 Rapport Geplaatst: 27 juli 2015 Over welke GTA hebben we het hier? In San Andreas is het voor zover ik weet in ieder geval niet mogelijk omdat de tekst niet op de texture staat maar door het spel zelf op die plek wordt neergepoot; als het bord verwijderd wordt dan blijft de tekst in de lucht zweven. Reageren
ivanarmilis Geplaatst: 27 juli 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2015 Over welke GTA hebben we het hier? In San Andreas is het voor zover ik weet in ieder geval niet mogelijk omdat de tekst niet op de texture staat maar door het spel zelf op die plek wordt neergepoot; als het bord verwijderd wordt dan blijft de tekst in de lucht zweven. Oh sorry, ik bedoel in gta san andreas, ik wil dus zegmaar de text vervangen in photoshop met behulp van txdworkshop. Ik kan de .txd bestanden niet vinden in txd. Ik neem aan dat deze in gta3.img zitten? Reageren
Big Boss Geplaatst: 28 juli 2015 Rapport Geplaatst: 28 juli 2015 Klopt, maar zoals ik al zei kan je de tekst niet aanpassen omdat deze nu eenmaal niet op de textuur staat. Het is mogelijk dat de tekst geregeld wordt door de GXT bestanden (die alle stukjes taal bevatten), maar dat weet ik niet zeker. In ieder geval, om een TXD op te zoeken gebruik ik MEd v0.32. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.