Jump to content

Irritante dingen in het leven!


super_senne

Recommended Posts

Ken je dat, als je net achterover zit, helemaal lay-low op de bank. En dan uit het niets schiet een herinnering door je hoofd van iets wat je gewoon meteen moet doen... :fp:

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

Ken je dat, als je net achterover zit, helemaal lay-low op de bank. En dan uit het niets schiet een herinnering door je hoofd van iets wat je gewoon meteen moet doen... :fp:

Dit vooral, eindelijk vakantie hebben Elder Scrolls online willen spelen. Server heeft onderhoud, oké. Daarna update die gedownload moet worden duurt anderhalf uur. Toen was het ineens half 12. Toen dacht ik laat ik maar eens gaan slapen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is irritant wanneer je een harde lul hebt, gaat kennelijk ook niet zo snel over.

:7

Wanneer je koptelefoon/oortjes/broek ergens achter blijft haken en je vervolgens op uw muil gaat.

Oh en 's nachts verkouden zijn is ook een hel. :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Het is irritant wanneer je een harde lul hebt, gaat kennelijk ook niet zo snel over.

Hoelang dat duurt hangt af van waar je aan denkt :puh::7

Je moet aan niks denken en met je voeten met alle kracht op de grond drukken. Door de bloedsomloop verdwijnt je willy vanzelf

Link to comment
Delen op andere websites

Het is irritant wanneer je een harde lul hebt, gaat kennelijk ook niet zo snel over.

Hoelang dat duurt hangt af van waar je aan denkt :puh::7

Je moet aan niks denken en met je voeten met alle kracht op de grond drukken. Door de bloedsomloop verdwijnt je willy vanzelf

Dat zijn nog eens tips voor het leven waar je wat aan hebt! :tu:

:7

Link to comment
Delen op andere websites

Het is irritant wanneer je een harde lul hebt, gaat kennelijk ook niet zo snel over.

Hoelang dat duurt hangt af van waar je aan denkt :puh::7

Je moet aan niks denken en met je voeten met alle kracht op de grond drukken. Door de bloedsomloop verdwijnt je willy vanzelf

Dat zijn nog eens tips voor het leven waar je wat aan hebt! :tu:

:7

Ja weet ik :)

Oh dit vind ik zelf irritant. Als je op straat gebeld word en je de telefoon in je zak terug wilt stoppen en je mist de zak...

Is mij gisteren gebeurd. Meteen een kras in de rand van mijn nieuwe S5 ;(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...