Jump to content

[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #3

Recommended Posts

• Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• super_senne

136

• 3L1077

135

• NickOwnage

97

• Dexist

84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Aron24

Bierbuikje

Ik hoop echt dat dit de goede keuze is. Als Aron24 idd een wolf is zou dat geweldig zijn. Maar als bierbuikje er een is..

Geplaatst:

Wordt het toch nog warm eli?

Zo meneer heeft het uiteindelijk door, bravo :klap:

Ach maar je eigen graf graven is nog steeds dom.

Ik heb mijn eigen graf niet gegraven, ik had de wolven door en jullie volgden hun. Waardoor er op deze dag drie goeden zullen sterven.

Geplaatst:

Jongens, what, the, fuck.

Ik heb Aron verdacht in het begin, en dat heeft drie kwart samen met mij mee gedaan. Ik verdenk hem inderdaad, maar als hij het niet is, dan is dat gewoon zo. Zo werkt het spel, maar niets zegt dat ik dan automatisch slecht ben, of drie kwart is slecht.

Ik merk maar een iets op: Aron doet verdacht, Henk steunt hem, Senne steunt hem. Al de rest gaat mee met mij.

Conclusie: ik ben wolf!

Ergh

Geplaatst: (bewerkt)

Wordt het toch nog warm eli?

Zo meneer heeft het uiteindelijk door, bravo :klap:

Ach maar je eigen graf graven is nog steeds dom.

En iemand lynchen zonder goede reden is dat niet? :7

Ik heb Aron verdacht in het begin, ...

Ik werd al bijna bang dat ik het écht moest gaan uitleggen.

Bewerkt: door _Night-Men_
Geplaatst:

Jongens, what, the, fuck.

Ik heb Aron verdacht in het begin, en dat heeft drie kwart samen met mij mee gedaan. Ik verdenk hem inderdaad, maar als hij het niet is, dan is dat gewoon zo. Zo werkt het spel, maar niets zegt dat ik dan automatisch slecht ben, of drie kwart is slecht.

Ik merk maar een iets op: Aron doet verdacht, Henk steunt hem, Senne steunt hem. Al de rest gaat mee met mij.

Conclusie: ik ben wolf!

Ergh

Nee, ik verdacht jou in het begin en daarna maakte jij mee zwart. Toen sprong iedereen mee, eerste je medewolf, toen de rest. Sanne was een makkelijk slachtoffer, omdat hij dat niet deed. Night-Men had geen keus, dus die moest wel. Ik brabbel niet dom, ik heb gewoon gelijk.

Geplaatst:

Slapen jullie nog, medeburgers?

Jij wil wel heel graag je zelf te goed benoemen dat moet ik nog maar eens zien. Maar om op je vraag te antwoorden, ze zwijgen nog, ze slapen niet. Tenminste dat mag ik niet hopen.

Aron begint weer goed... puh2.gif

emo.gif

Eli is wolf. 'nuff said

Da's de volgorde.

Jij bent degene die me al meteen aanvalt, en durf het te ontkennen. Zelfde voor Night.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...