Together Geplaatst: 21 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2015 Aron24 Bierbuikje Ik hoop echt dat dit de goede keuze is. Als Aron24 idd een wolf is zou dat geweldig zijn. Maar als bierbuikje er een is.. Reageren
Dexist Geplaatst: 21 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2015 Wordt het toch nog warm eli? Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 21 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2015 Pardon? 'Yes, paarden!' ~ Joseph Luns Reageren
aron24 Geplaatst: 21 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2015 (bewerkt) Wordt het toch nog warm eli? Zo meneer heeft het uiteindelijk door, bravo Bewerkt: 21 augustus 2015 door aron24 Reageren
Dexist Geplaatst: 21 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2015 Wordt het toch nog warm eli? Zo meneer heeft het uiteindelijk door, bravo Ach maar je eigen graf graven is nog steeds dom. Reageren
aron24 Geplaatst: 21 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2015 Wordt het toch nog warm eli? Zo meneer heeft het uiteindelijk door, bravo Ach maar je eigen graf graven is nog steeds dom. Ik heb mijn eigen graf niet gegraven, ik had de wolven door en jullie volgden hun. Waardoor er op deze dag drie goeden zullen sterven. Reageren
3L1077 Geplaatst: 21 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2015 Jongens, what, the, fuck. Ik heb Aron verdacht in het begin, en dat heeft drie kwart samen met mij mee gedaan. Ik verdenk hem inderdaad, maar als hij het niet is, dan is dat gewoon zo. Zo werkt het spel, maar niets zegt dat ik dan automatisch slecht ben, of drie kwart is slecht. Ik merk maar een iets op: Aron doet verdacht, Henk steunt hem, Senne steunt hem. Al de rest gaat mee met mij. Conclusie: ik ben wolf! Ergh Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 21 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2015 (bewerkt) Wordt het toch nog warm eli? Zo meneer heeft het uiteindelijk door, bravo Ach maar je eigen graf graven is nog steeds dom. En iemand lynchen zonder goede reden is dat niet? Ik heb Aron verdacht in het begin, ... Ik werd al bijna bang dat ik het écht moest gaan uitleggen. Bewerkt: 21 augustus 2015 door _Night-Men_ Reageren
3L1077 Geplaatst: 21 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2015 Aron, kap nou met dat gebrabbel. Reageren
Dexist Geplaatst: 21 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2015 Tjah maar het is nog steeds dag 1 en het kan nog alle kanten op. Reageren
Dexist Geplaatst: 21 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2015 En iemand lynchen zonder goede reden is dat niet? Even dom! Reageren
aron24 Geplaatst: 21 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2015 Jongens, what, the, fuck. Ik heb Aron verdacht in het begin, en dat heeft drie kwart samen met mij mee gedaan. Ik verdenk hem inderdaad, maar als hij het niet is, dan is dat gewoon zo. Zo werkt het spel, maar niets zegt dat ik dan automatisch slecht ben, of drie kwart is slecht. Ik merk maar een iets op: Aron doet verdacht, Henk steunt hem, Senne steunt hem. Al de rest gaat mee met mij. Conclusie: ik ben wolf! Ergh Nee, ik verdacht jou in het begin en daarna maakte jij mee zwart. Toen sprong iedereen mee, eerste je medewolf, toen de rest. Sanne was een makkelijk slachtoffer, omdat hij dat niet deed. Night-Men had geen keus, dus die moest wel. Ik brabbel niet dom, ik heb gewoon gelijk. Reageren
3L1077 Geplaatst: 21 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2015 Slapen jullie nog, medeburgers? Jij wil wel heel graag je zelf te goed benoemen dat moet ik nog maar eens zien. Maar om op je vraag te antwoorden, ze zwijgen nog, ze slapen niet. Tenminste dat mag ik niet hopen. Aron begint weer goed... Eli is wolf. 'nuff said Da's de volgorde. Jij bent degene die me al meteen aanvalt, en durf het te ontkennen. Zelfde voor Night. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 21 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2015 En daar wil je mee zeggen, dat? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.