3L1077 Geplaatst: 21 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2015 Nu is het wel duidelijk dat ik geen wolf ben, aight? Reageren
3L1077 Geplaatst: 21 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2015 Dat betekent dat we gewoon pech gehad hebben met het stemmen, maar we mogen het ons niet kwalijk nemen, zo'n dingen gebeuren op de eerste dag. Nu dus nieuwe sporen zoeken. Reageren
Dexist Geplaatst: 21 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2015 Laten nu mooi wachten op een samenvatting van BB Reageren
Froodooo Geplaatst: 21 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2015 (bewerkt) Even spelregeltechnisch: als je wordt beschermd door de beschermengel, hoef je toch niet per se burger te zijn? Edit: laat maar, never mind. Dat lijkt me vrij onwaarschijnlijk. Alhoewel... Bewerkt: 21 augustus 2015 door Froodooo Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 21 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2015 (bewerkt) Maar ik denk wel dat het nu een beetje gedaan is met de valse beschuldigingen. Aron zaaide alleen maar onrust waardoor we allemaal gek werden. Waarschijnlijk kunnen we nu beter nadenken en ervoor zorgen dat Wakkerdam weer veilig wordt! Bewerkt: 21 augustus 2015 door KaiSkillzz Reageren
Dexist Geplaatst: 21 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2015 Even spelregeltechnisch: als je wordt beschermd door de beschermengel, hoef je toch niet per se burger te zijn? Hmmm maar Eliott werd anders gelunched. Wolf kan een andere wolf niet opeten? Tenminste ik weet niet of dat 'mag' Reageren
Froodooo Geplaatst: 21 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2015 Dat denk ik inderdaad niet. Maar dat bedacht ik me pas toen ik m'n bericht al gepost had. Reageren
3L1077 Geplaatst: 21 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2015 Oké jongens... Ik werd dus verdacht, maar bij dezen onterecht. Ik heb wel geleerd dat de Wolven schrik van me hebben, maar me niet konden krijgen. Dat zal dus voor vanavond zijn. Zat ik misschien toch (deels op het juiste spoor?) (Senne(?)) Reageren
3L1077 Geplaatst: 21 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2015 Het is wel duidelijk dat er morgenavond gewoon hetzelfde gebeurt en dat die engel er dan niet meer is, dus het denkwerk moet nu gebeuren. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 21 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2015 Is er maar 1 engel? Als de engel zou sterven is er misschien nog een andere die de boel kan redden. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 21 augustus 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2015 Ja, er zit één engel in het spel. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 21 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2015 Dit spel is zo chaotisch, ik zie door het bos de wolven niet meer Reageren
3L1077 Geplaatst: 21 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2015 Maar een engel kan maar 1x redden, right? Pretty dead, dus Reageren
AXIO Geplaatst: 21 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2015 (bewerkt) Ik heb even wat pagina's gemist volgens mij maar ik heb de 'nieuwsbrief' gelezen. Ik had dus een vermoeden dat Night Men en Aron iets in hun schild voerde. Als ik nu ga kijken hoe het de voorgaande spellen is gegaan viel het mij op dat het in de laatste deel de wolven er voor kozen om redelijk inactief te zijn en dit is ook eem effectieve tactiek geweest en ik vermoed dat dat nu weer geval is. Zonder meteen mensen te willen beschuldigen lijkt het me verstandig om met ze allen hier naar te kijken en wellicht ook hun profielen te bekijken wanneer ze voor het laatst actief zijn geweest. Als ze wel online zijn geweest maar niet reageren zegt dat mij genoeg MAAR ze kunnen het simpel weg ook vergeten dat ze hier aan meedoen. Denk er eens over na en slaap er een nachtje over. Bewerkt: 21 augustus 2015 door AXIO Reageren
super_senne Geplaatst: 21 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2015 Ik vertrouw dexist echt niet! Dat is de enige die ik niet vertrouw... -Super Senne Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.