Jump to content

[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #3


Crazy-Ghost

Recommended Posts

  • Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • super_senne

    136

  • 3L1077

    135

  • NickOwnage

    97

  • Dexist

    84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Btw de heks heb je toch ook?

En ik zei toch dat aron24 burger was!

Zeg je dat omdat jij wolf bent en je je medewolven kent? En dus toch medelijden had met Aron?

nope Ik had wel echt medelijden.. Maar dat komt in dat hij volgens mij alle potjes er redelijk vroeg uitviel ... En ik dacht gun die jongen even wat speeltijd... Wolf of geen wolf...

En er zijn ook andre manieren om te weten wat iemand is... *Hint *hint

Bewerkt: door super_senne
Link to comment
Delen op andere websites

Goedemorgen, twee dode burgers. Geen goed nieuws, vandaag moeten we het anders aan gaan pakken anders gaan er weer onschuldige doden vallen. Wat AXIO zegt zit wel wat in, wolven kunnen zich makkelijk op de achtergrond houden en ondertussen hun gang gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Goedemorgen, twee dode burgers. Geen goed nieuws, vandaag moeten we het anders aan gaan pakken anders gaan er weer onschuldige doden vallen. Wat AXIO zegt zit wel wat in, wolven kunnen zich makkelijk op de achtergrond houden en ondertussen hun gang gaan.

jij hebt ook niet gereageerd op deze reactie na... Jezelf indirect beschuldigen?
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij kan de beschermengel herhaaldelijk iemand beschermen.

Het is onfortuinlijk, maar zoals al eerder werd gezegd, aron24 kreeg vooral de stemmen omdat hij het erg chaotisch maakte al op de eerste dag. Toch goed dat we Eliott nog mogen genieten, daar komt tenminste duidelijke taal uit.

niet meer dan anderen, hij zat ook vol(met velen) op aron en dat bleek dus fout. Hij mag dan onschuldig zijn maar heeft niet opeens meer juiste of duidelijkere dingen gezegd dan andere.

Daarom moeten nu voorzichtig te werk gaan.

Ik zeg dat we iemand lynchen die niet zo actief is geweest maar wel snel, zonder enige extra reden of andere gepraat, mee ging met de stemming Aron/Bierbuik.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...