Froodooo Geplaatst: 22 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2015 (bewerkt) Aangezien ik vanavond waarschijnlijk niet al te veel tijd heb om te lynchen, zal ik bij deze alvast mijn kandidaat voor de lynch bekendmaken. Ik stem op Sabinee1995. Niet omdat ze verdacht gedrag tentoon spreidt, maar vanwege inactiviteit. En wellicht is dat ook wel verdacht gedrag, wie weet... Lynch: Sabinee1995 Edit: er zijn meer inactievelingen, maar je moet toch iemand kiezen. Bewerkt: 22 augustus 2015 door Froodooo Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 22 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2015 (bewerkt) Lynch: Sabinee1995. Ze is volgens mij de enigste die nog niet heeft gereageerd, en dat lijkt natuurlijk een beetje verdacht. Ik kan niet met volle honderd procent zeggen of het een wolf is, maar er is teveel keuze. En tja, op een gegeven moment is iedereen (bijna) gelyncht. Dus da's ook een redenen. Bewerkt: 22 augustus 2015 door .PhoeniX. Reageren
Dexist Geplaatst: 22 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2015 Mijn lynch gaat naar FrankyFourFingers iemand die niet veel heeft gezegd maar toch zonder reden zomaar ineens mee ging met de rest. Reageren
3L1077 Geplaatst: 22 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2015 De allerminst actievelingen eruitpikken zou stom zijn, die zijn waarschijnlijk toch geen wolf. Beter degenen die weinig zeggen en toevoegen. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 22 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2015 Lynch: Sabine1995 Ze heeft toch nog niets gezegd. Als het een burger is hebben we pech gehad. Haar bijdrage is nu toch miniem. Reageren
super_senne Geplaatst: 22 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2015 Lynch: sabine1995 reden zie hierboven... Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 22 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2015 De allerminst actievelingen eruitpikken zou stom zijn, die zijn waarschijnlijk toch geen wolf. Beter degenen die weinig zeggen en toevoegen. Ik kan het alleen maar eens zijn met deze meneer Reageren
Dexist Geplaatst: 22 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2015 :o in eens gaat het snel. Alle wolven storten zich op sabinee? Reageren
Froodooo Geplaatst: 22 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2015 De allerminst actievelingen eruitpikken zou stom zijn, die zijn waarschijnlijk toch geen wolf. Beter degenen die weinig zeggen en toevoegen. Dat zou absoluut waar kunnen zijn. Met een stem op Sabine neem je het risico dat ze niet reageert omdat ze toevallig de afgelopen dagen geen tijd heeft gehad om het forum te bezoeken. Aan de andere kant vind ik het ook niet raar als het een tactiek van de wolven blijkt te zijn. Iemand niet laten reageren zou ervoor kunnen zorgen dat de aandacht niet op die persoon wordt gericht, waardoor de wolven die inactieve persoon in ieder geval niet kwijt zullen raken door een lynch. Al met al is de lynch aan het begin van het spel altijd een uiterst moeilijke kwestie. Reageren
3L1077 Geplaatst: 22 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2015 Jongens, ik zou niet op Sabine stemmen, de kans dat zij wolf is is veel veel kleiner dan andere inactievelingen. Reageren
Dexist Geplaatst: 22 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2015 Jongens, ik zou niet op Sabine stemmen, de kans dat zij wolf is is veel veel kleiner dan andere inactievelingen. Dit inderdaad, stem op iemand die wel weinig zegt en heeft gestemd. (van uit het niets zonder reden bijvoorbeeld) Reageren
TekaLoca Geplaatst: 22 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2015 Wat stellen jullie dan voor? Reageren
Dexist Geplaatst: 22 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2015 Ik heb al iemand geopperd Reageren
super_senne Geplaatst: 22 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2015 Ik stem EIGENLIJK op sabine omdat ik het stiekem simpelweg nog niet weet... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.