Jump to content

[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #3


Crazy-Ghost

Recommended Posts

  • Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • super_senne

    136

  • 3L1077

    135

  • NickOwnage

    97

  • Dexist

    84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het is wel opvallend dat één iemand sabine aandraagt en er direct 3 anderen volgen(waarvan twee met reden dat het "jammer" is als ze een burger is" . Zonder eerst naar anderen te kijken.

Dit.

Ik ben er zeker van dat Sabine geen wolf is, en als ze dat wel is, dan is ze nog altijd gewoon een wolf die niet meedoat aan het spel. Laten we ons focussen op het probleem, en die mensen voordragen die 1-5 keer hebben gepost. Dat is de range waar we onze wolven waarschijnlijk tussen zullen vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn lynch gaat naar Phoenix. Niks toevoegende teksten, niks waarmee wij wat kunnen en stemt lekker met anderen mee en als hij de kans krijgt, gaat hij in de aanval.

Ik geloof niet dat Sabine een wolf is. Ze heeft nog niet gereageerd en je moet wel heel dom zijn als wolf zijnde om het zo te spelen. Ik gaf eerder aan dat de wolven redelijk inactief zijn en daarom kom ik ook uit op Phoenix.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn lynch gaat naar Phoenix. Niks toevoegende teksten, niks waarmee wij wat kunnen en stemt lekker met anderen mee en als hij de kans krijgt, gaat hij in de aanval.

Ik denk niet dat een wolf een discussie met Eliott zou starten. Daar trekt hij alleen de aandacht mee, en Eliott is de enige persoon waarvan we zeker weten dat hij een burger is. Ik ga dus ook voor FrankyFourFingers. Nu ga ik het huis uit, fijne avond verder :cya:
Link to comment
Delen op andere websites

Uw burgemeester heeft een heerlijk gat in de dag geslapen, vandaar nu pas het lijstje. Dikgedrukt degene op wie gestemd is en eronder de namen die die persoon hebben gelyncht.

21 aug

3L1077

Night men

aron24

3L1077

Bassieboy35

Bierbuikje

FrankyFourFingers

Kaiskillz

Narukami

NickOwnage

TekaLoca

ThunderDuck

Together

Dexist

super senne

Narukami

aron24

Night men

AXIO

Night men

super_senne

Froodooo

Bewerkt: door Bierbuikje
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...