AXIO Geplaatst: 22 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2015 Ik stem ook op FrankyFourFingers. Lijkt me in ieder geval verdachter dan sabine die toch niets post, pure inactiviteit denk ik. (nee geen wolfjes beschermt wolfje) situatie. Kom met een betere reden wil je. Dit is gewoon meepraten met de rest en maar gewoon een van de twee slachtoffers kiezen, ja misschien is een van de twee wel een wolf, of misschien wel beiden. Reageren
DeJarnoxD Geplaatst: 22 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2015 (bewerkt) Alsof ik alles ga doorlezen, er zijn al 23 pagina's en heb er amper 5 van gelezen, hoe kan ik dan weten wie echt verdacht is? En in zoeken ben ik al helemaal niet goed. Bewerkt: 22 augustus 2015 door DeJarnoxD Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 22 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2015 Sabine vermoorden zou stom zijn zoals Eliott al zei, een inactieve vermoorden heeft de kans dat we een burger vermoorden of een wolf die toch niets doet. Beide keren schieten we er niets mee op. Daarentegen vind ik het wel opvallend dat op het moment Froodooo Sabine aandroeg meteen Phoenix, Kai en super_senne meegingen. Toen Eli wist te overtuigen dat dat misschien niet de beste keus was ging super_senne mee met de anderen om FFF te lynchen. Dan denk ik dat super senne weleens een wolf zou kunnen zijn, eerst snel mee met Froodooo en dan met de anderen om FFF te lynchen. Alles wat er op wijst om maar met de meute mee te gaan daarom mijn lynch.. Lynch: super_senne Reageren
sabinee1995 Geplaatst: 22 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2015 Sorry jongens voor mijn inactiviteit. Ik ben dit weekend in Zeeland en daarom vrijwel niet actief. Maar ik hoorde gisterenavond we al begonnen waren dus denk ik kijk even en zie mijn naam vallen dus maar snel even posten. Ik heb een boel pagina's gemist dus ik heb nog geen vermoeden wie een wolf kan zijn. Dus ik laat mijn stem voor vandaag ook even liggen. Vanaf morgen doe ik weer actief mee. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 22 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2015 Het is lastig te bepalen. Op inactieve leden heeft voor- en nadelen. Maar goed ik zal alvast mijn stem uitbrengen omdat ik zo weg moet. Ondanks dat de naam FFF vaak genoemd is vind ik het ook opmerkelijk dat super_senne makkelijk over te halen is. Die onzekerheid maakt het wel verdacht. Dus bij deze is mijn lynch van vanavond: super_senne. Reageren
3L1077 Geplaatst: 22 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2015 Voor het geval ik er vanavond uit lig, wil ik een lijstje geven van hoe verdacht ik mensen vind. Misschien kan dat nuttig zijn als jullie zonder mij verder spelen. Super_Senne Together EnergyCorse .Phoenix. Dexist Reageren
JasonStatham Geplaatst: 22 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2015 Ah, iedereen valt hier voor de trucjes van de wolven. Goed gespeeld Dexist en Thunder! Lynch: Super_senne Reageren
3L1077 Geplaatst: 22 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2015 Ik geniet ervan zolang ik nog leef... Misschien m'n laatste post, ik weet niet of ik vanavond nog overleef. CG is aan het typen... Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 22 augustus 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2015 (bewerkt) De nacht is dus weer gevallen.. Tijd voor de uitslag van de lynch en de lunch. Ik heb vandaag de hele dag visite over de vloer gehad, dus het verhaaltje komt later, maar ik wilde jullie de uitslag wel nog enigszins op tijd geven. Vlak voordat de dorpelingen op Frank afliepen om hem op te hangen zei Frank de volgende woorden 'Geen veren maar een vacht'. Niemand begreep precies wat hij bedoelde maar dat deze man meer weet dan de gemiddelde burger werd wel bekend nadat ze erachter kwamen wat zijn rol in het dorp was. Die avond waren de wolven weer bij elkaar gekomen. Ze waren blij met hoe het tot nu toe nu ging. Voorlopig bleven ze nog goed buiten schot en dat was dus zeker mooi, maar als ze willen winnen moesten ze nog meer belangrijke rollen uitschakelen. Met FrankyFourFingers, was dit al goed gelukt maar ze wilden meer. Die avond slopen ze naar het huis van Kai, maar daar was hij niet. Ze zagen in de verte wel iets vliegen, het leek net een mens met vleugels. Dat moest wel de beschermengel zijn die ze die dag daarvoor nog had gedwarsboomd. Ze slopen erachter aan en toen hij eindelijk wilden landen grepen ze hun kans. Ze besprongen hem van achter en vermoorden Kai, hij had geen tijd meer om zichzelf te beschermen tegen de wolven. Ze waren dus eindelijk van die engel af, dat zou het ze een stuk gemakkelijker maken. ______________ Twee belangrijke rollen dus dood, KaiSkillzz was de beschermengel die Eliott heeft gered op dag één. FrankyFourFingers was de dorpsoudste en daarmee zijn jullie twee hele belangrijke rollen kwijt. Bewerkt: 22 augustus 2015 door Crazy-Ghost Reageren
3L1077 Geplaatst: 22 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2015 !!! Bedankt voor je opoffering Kai! Appreciate it! En spijtig van FFF, maar het was de keuze die we moesten nemen... Waarvoor stond de dorpsoudste nu ook weer? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 22 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2015 Wat deed de dorpsoudste precies? Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 22 augustus 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2015 De dorpsoudste kon elke dag drie namen naar mij toe sturen. Hij kreeg dan de rollen van die personen in willekeurige volgorde te horen. Is dus ook een soort ziener. Reageren
super_senne Geplaatst: 22 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2015 (bewerkt) Jongens... Ik wil even wat zeggen... Het gaat spannend worden tussen mij en FFF... Maar als jullie mij vermoorden dan zeg ik GG want dan zijn waarschijnlijk in 2 nachten 3 goede vermoord... Ik ben makkelijk overtehalen omdat ik HSP heb... Ik weet het het is geen excuus maar ik ben daar erg gevoelig voor... Dat is ook waarom ik het zielig vond voor aron24. Wolf of geen wolf geef hem ook wat speeltijd... Ik weet niet of ik er deze ronde uitga maar ik hoop dat jullie mij iniedergeval vertrouwen en als ik dood ben mij repecteren... Edit iets te laat.... Maar jullie begrijpen het... Bewerkt: 22 augustus 2015 door super_senne Reageren
3L1077 Geplaatst: 22 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2015 Shit, hij had dus belangrijke info... Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 22 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2015 22 augustus Frankyfourfingers 3L1077 DeJarnoXD Dexist KaiSkillzz super_senne TekaLoca Phoenix Axio Sabine Froodooo Phoenix super_senne Bassieboy35 Bierbuikje Frankyfourfingers Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.