Jump to content

[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #3


Crazy-Ghost

Recommended Posts

Ik stem ook op FrankyFourFingers. Lijkt me in ieder geval verdachter dan sabine die toch niets post, pure inactiviteit denk ik. (nee geen wolfjes beschermt wolfje) situatie. :7

Kom met een betere reden wil je. Dit is gewoon meepraten met de rest en maar gewoon een van de twee slachtoffers kiezen, ja misschien is een van de twee wel een wolf, of misschien wel beiden.
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • super_senne

    136

  • 3L1077

    135

  • NickOwnage

    97

  • Dexist

    84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Alsof ik alles ga doorlezen, er zijn al 23 pagina's en heb er amper 5 van gelezen, hoe kan ik dan weten wie echt verdacht is? En in zoeken ben ik al helemaal niet goed. :7

Bewerkt: door DeJarnoxD
Link to comment
Delen op andere websites

Sabine vermoorden zou stom zijn zoals Eliott al zei, een inactieve vermoorden heeft de kans dat we een burger vermoorden of een wolf die toch niets doet. Beide keren schieten we er niets mee op. Daarentegen vind ik het wel opvallend dat op het moment Froodooo Sabine aandroeg meteen Phoenix, Kai en super_senne meegingen. Toen Eli wist te overtuigen dat dat misschien niet de beste keus was ging super_senne mee met de anderen om FFF te lynchen. Dan denk ik dat super senne weleens een wolf zou kunnen zijn, eerst snel mee met Froodooo en dan met de anderen om FFF te lynchen. Alles wat er op wijst om maar met de meute mee te gaan daarom mijn lynch..

Lynch: super_senne

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry jongens voor mijn inactiviteit. Ik ben dit weekend in Zeeland en daarom vrijwel niet actief. Maar ik hoorde gisterenavond we al begonnen waren dus denk ik kijk even en zie mijn naam vallen dus maar snel even posten. Ik heb een boel pagina's gemist dus ik heb nog geen vermoeden wie een wolf kan zijn. Dus ik laat mijn stem voor vandaag ook even liggen. Vanaf morgen doe ik weer actief mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is lastig te bepalen. Op inactieve leden heeft voor- en nadelen. Maar goed ik zal alvast mijn stem uitbrengen omdat ik zo weg moet. Ondanks dat de naam FFF vaak genoemd is vind ik het ook opmerkelijk dat super_senne makkelijk over te halen is. Die onzekerheid maakt het wel verdacht. Dus bij deze is mijn lynch van vanavond: super_senne.

Link to comment
Delen op andere websites

fHQaIjr.png

9zJYsvS.png

De nacht is dus weer gevallen.. Tijd voor de uitslag van de lynch en de lunch.

Ik heb vandaag de hele dag visite over de vloer gehad, dus het verhaaltje komt

later, maar ik wilde jullie de uitslag wel nog enigszins op tijd geven.

n7Bg3of.png

Vlak voordat de dorpelingen op Frank afliepen om hem op te hangen zei Frank de volgende woorden 'Geen veren maar een vacht'. Niemand begreep precies wat hij bedoelde maar dat deze man meer weet dan de gemiddelde burger werd wel bekend nadat ze erachter kwamen wat zijn rol in het dorp was.

SBW3Snt.png

tGUetKa.png

laNFLT6.png

Die avond waren de wolven weer bij elkaar gekomen. Ze waren blij met hoe het tot nu toe nu ging. Voorlopig bleven ze nog goed buiten schot en dat was dus zeker mooi, maar als ze willen winnen moesten ze nog meer belangrijke rollen uitschakelen. Met FrankyFourFingers, was dit al goed gelukt maar ze wilden meer. Die avond slopen ze naar het huis van Kai, maar daar was hij niet. Ze zagen in de verte wel iets vliegen, het leek net een mens met vleugels. Dat moest wel de beschermengel zijn die ze die dag daarvoor nog had gedwarsboomd. Ze slopen erachter aan en toen hij eindelijk wilden landen grepen ze hun kans. Ze besprongen hem van achter en vermoorden Kai, hij had geen tijd meer om zichzelf te beschermen tegen de wolven. Ze waren dus eindelijk van die engel af, dat zou het ze een stuk gemakkelijker maken.

wjp31pX.png

kHKqNu4.png

______________

Twee belangrijke rollen dus dood, KaiSkillzz was de

beschermengel die Eliott heeft gered op dag één.

FrankyFourFingers was de dorpsoudste en daarmee

zijn jullie twee hele belangrijke rollen kwijt.

Bewerkt: door Crazy-Ghost
Link to comment
Delen op andere websites

Jongens... Ik wil even wat zeggen...

Het gaat spannend worden tussen mij en FFF...

Maar als jullie mij vermoorden dan zeg ik GG want dan zijn waarschijnlijk in 2 nachten 3 goede vermoord...

Ik ben makkelijk overtehalen omdat ik HSP heb... Ik weet het het is geen excuus maar ik ben daar erg gevoelig voor...

Dat is ook waarom ik het zielig vond voor aron24. Wolf of geen wolf geef hem ook wat speeltijd...

Ik weet niet of ik er deze ronde uitga maar ik hoop dat jullie mij iniedergeval vertrouwen en als ik dood ben mij repecteren...

Edit iets te laat.... Maar jullie begrijpen het...

Bewerkt: door super_senne
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...