Crazy-Ghost Geplaatst: 22 augustus 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2015 'De wolf en de vos zijn nauw verwant.' Reageren
3L1077 Geplaatst: 22 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2015 Dat klinkt alsof de ziener eindelijk iets laat weten. Ik had in het begin helemaal vertrouwen in Dexist, maar op Skype beweerde hij dat hij iemand kon vermoorden, en dat had hij misschien beter niet gedaan. Volgende verdachte. Reageren
Nissan Geplaatst: 22 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2015 Dag jongens, ik was heel de dag op een strandfeest en ga zometeen uit, kan ik een kleine update krijgen? Reageren
super_senne Geplaatst: 22 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2015 Dat klinkt alsof de ziener eindelijk iets laat weten. Ik had in het begin helemaal vertrouwen in Dexist, maar op Skype beweerde hij dat hij iemand kon vermoorden, en dat had hij misschien beter niet gedaan. Volgende verdachte. Wie weet lieg jij dit... Reageren
super_senne Geplaatst: 22 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2015 Wie heeft de art gemaakt trouwens? Ziet er goed uit.... Reageren
super_senne Geplaatst: 22 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2015 Coorlopige not aanpasbare lynch: eliott Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 22 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2015 Eliott is juist de persoon die je het meest kan vertrouwen in mijn ogen, gezien de moordpoging op de eerste dag. Reageren
Dexist Geplaatst: 22 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2015 Coorlopige not aanpasbare lynch: eliott Eliott is onschuldig. Waarom wil je hem nog lynchen? Word het toch te heet onder je voeten omdat eliott je eerder jou al een keer eerder als wolf zag? Reageren
Dexist Geplaatst: 22 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2015 Dat klinkt alsof de ziener eindelijk iets laat weten. Ik had in het begin helemaal vertrouwen in Dexist, maar op Skype beweerde hij dat hij iemand kon vermoorden, en dat had hij misschien beter niet gedaan. Volgende verdachte. Thx dat je onze skype gesprekken hier zo in plaatst schept echt vertrouwen . En ja als je een paar regels verder las wist je waar die zin op sloeg. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 22 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2015 Zo dit spelletje begint te lopen. Hele dag hard werken en dan alle pagina's terug lezen. Spijtig dat zo'n belangrijke rol als FFF wegvalt. De klaagmuur slaat wellicht op dat Dexist nauw bevriend is met een wolf? Zou me vreemd voorkomen dat die tip verraadt dat Dexist een wolf is. Reageren
3L1077 Geplaatst: 22 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2015 Sorry Dexist, maar zo'n klaagmuur wekt gewoon vragen op. Als jij er een heldere uitleg voor hebt, be my guest? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 22 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2015 Duurt lang, Dex! Nu niet reageren is verdacht! Reageren
Dexist Geplaatst: 22 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2015 Ja leuk Nick, niet meteen weer beginnen te pushen . De klaagmuur staat toch vol met onzin Reageren
AXIO Geplaatst: 22 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2015 Klaagmuur is tot nu toe niks. Ik vind het van jou, Nick dat je nu pas wat laat horen om eerlijk te zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.