3L1077 Geplaatst: 22 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2015 We horen best wel weinig van de ziener... Of hij is enorm subtiel. Gelukkig hebben we hem nog. Reageren
AXIO Geplaatst: 22 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2015 Je mag toch hopen dat de ziener wel bezig is want zo gaat het wel heel lastig worden Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 22 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2015 Kan iemand mij uitleggen wat de ziener doet? Reageren
DeJarnoxD Geplaatst: 22 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2015 Die kan van telkens 3 personen de rollen opvragen. Reageren
Dexist Geplaatst: 22 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2015 Nee, van 1 persoon kan hij de rol zien elke dag. Die van de 3 is van dorpsoudste en die krijg hij dat random terug. Reageren
3L1077 Geplaatst: 22 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2015 Kan de ziener mij een PM sturen? Ik ben wel te vertrouwen, en ik weet wie ik kan vertrouwen... Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 22 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2015 Kan ook zijn dat de wolf je pm't met "Hey ik ben de ziener, die die en die hebben deze deze en deze rol". Als jij dan hier in het topic zegt wie welke rol heeft zijn we evenver als de ziener het op de klaagmuur zou plaatsen. Reageren
Together Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 Sorry voor mijn inactiefheid. Ik was de hele dag weg (eerst werken daarna feest). Vandaar dat ik niet kon stemmen. Mijn excuses daar voor. Balen dat we nu al 4 burgers kwijt zijn in 2 dagen. We moeten het nu anders aanpakken. Maar hoe? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 (bewerkt) Klaagmuur is tot nu toe niks. Ik vind het van jou, Nick dat je nu pas wat laat horen om eerlijk te zijn. Wat een grap. Al meer dan 15 posts gemaakt in dit topic. Als je zelf wat actiever was had je ook geweten dat ik gisteren hele dag gewerkt heb. Pff.. Feiten: ik 22 posts, jij slechts 13. Bewerkt: 23 augustus 2015 door NickOwnage Reageren
super_senne Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 Coorlopige not aanpasbare lynch: eliott Eliott is onschuldig. Waarom wil je hem nog lynchen? Word het toch te heet onder je voeten omdat eliott je eerder jou al een keer eerder als wolf zag? anders zou ik hem wel lunchen... Maar ik weet het nog niet en het lijkt wel dat de mensen waarvan je het meest verwacht het niet zijn... Reageren
super_senne Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 Dexist kan ook de heks zijn... Reageren
Dexist Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 Aangezien ik vandaag niet veel aanwezig kan zijn hier doe ik nu mijn lynch al. En wel Super_Senne Hij werd gisteren al verdacht en het feit dat hij nu Eli wil lynchen ?? is erg raar. Ik heb het gevoel dat senne toch wat zenuwachtig begint te worden. Reageren
super_senne Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 (bewerkt) Ik verander mijn lynch naar dexist... Tuurlijk begin ik zenuwachtig te worden... Ik wil toch langer in het spel blijven . Ik pas mijn lynch toch maar naar dexist aan... Lynch: Dexist Daarbij als ik elliot zou willen vermoorden zou hem toch beter kunnen Lunchen, maar ik ben geen wolf dus ik kan dat niet. Bewerkt: 23 augustus 2015 door super_senne Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 Hmm we doen iets niet goed. Alleen vraag ik mij af hoe de ziener en de dorpsoudste aan ons kon/kan kenbaar maken wie welke rol speelt en als diegene natuurlijk waarheid spreekt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.