Crazy-Ghost Geplaatst: 23 augustus 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 Klaagmuur: "NickOwnage is een ziener." Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 Aldus een andere ziener? Reageren
AXIO Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 Kan. Kan ook zijn dat hij het expres doet en zo ons op een verkeerd been zet. Lijkt in ieder geval wel dat hij zichzelf bekend heeft gemaakt. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 23 augustus 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 'Ik heb drie mensen bekeken tot nu toe en twee daar van waren burgers en een wolf. De wolf is ThunderDuck. - De ziener.' Reageren
3L1077 Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 Zijn er twee zieners? Dit is namelijk best verwarrend, of ik begrijp Nick niet. Maar als het zo is, dan is Thunder wolf... Reageren
AXIO Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 Wow. Eindelijk iets waar we wat mee kunnen. Zou het raar vinden als thunderduck vanuit het niets ineens zo aangewezen wordt als wolf. Ik wil het wel eens een kans geven en zien of we eindelijk eens wat hebben aan de klaagmuur. De ziener lijkt in ieder geval wakker nu Lynch: thunderduck Misschien dat ik het nog aanpas, maar ik zie wel hoe de dag verder in zijn beloop zal gaan. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 Zou kunnen, zou ook weer een misleiding kunnen zijn. Desalniettemin lijkt het wel of we een aanwijzing hebben. Wel apart dat tot nu toe nog niemand TD heeft gelyncht, zelfs als de ziener(s) wist(en) dat hij een wolf was. Dan denk ik weer dat de wolven een spel met ons spelen. Reageren
super_senne Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 (bewerkt) Ik stem ook op thunder Lynch: thunderduck Edit: bierbuikje heeft gelijk... Toch maar weer dexist Lynch: dexist Bewerkt: 23 augustus 2015 door super_senne Reageren
Dexist Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 Zou kunnen, zou ook weer een misleiding kunnen zijn. Desalniettemin lijkt het wel of we een aanwijzing hebben. Wel apart dat tot nu toe nog niemand TD heeft gelyncht, zelfs als de ziener(s) wist(en) dat hij een wolf was. Dan denk ik weer dat de wolven een spel met ons spelen. het kan ook zijn dat de ziener het pas nu weet(dat hij/zij de afgelopen nacht pas het kaartje heeft gezien) Reageren
3L1077 Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 Zou kunnen, zou ook weer een misleiding kunnen zijn. Desalniettemin lijkt het wel of we een aanwijzing hebben. Wel apart dat tot nu toe nog niemand TD heeft gelyncht, zelfs als de ziener(s) wist(en) dat hij een wolf was. Dan denk ik weer dat de wolven een spel met ons spelen. Zou kunnen, zou ook weer een misleiding kunnen zijn. Desalniettemin lijkt het wel of we een aanwijzing hebben. Wel apart dat tot nu toe nog niemand TD heeft gelyncht, zelfs als de ziener(s) wist(en) dat hij een wolf was. Dan denk ik weer dat de wolven een spel met ons spelen. het kan ook zijn dat de ziener het pas nu weet(dat hij/zij de afgelopen nacht pas het kaartje heeft gezien) Lijkt me ook, anders was deze info al eerder gedeeld. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 Heb je ook nog een eigen mening, Super_Senne? Je hebt nu al 4 andere namen gegeven vandaag als lynch... Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 Zou kunnen, zou ook weer een misleiding kunnen zijn. Desalniettemin lijkt het wel of we een aanwijzing hebben. Wel apart dat tot nu toe nog niemand TD heeft gelyncht, zelfs als de ziener(s) wist(en) dat hij een wolf was. Dan denk ik weer dat de wolven een spel met ons spelen. het kan ook zijn dat de ziener het pas nu weet(dat hij/zij de afgelopen nacht pas het kaartje heeft gezien) True, true, ben benieuwd naar TD's verhaal. Reageren
Dexist Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 Aangezien ik vandaag niet veel aanwezig kan zijn hier doe ik nu mijn lynch al. En wel Super_Senne Hij werd gisteren al verdacht en het feit dat hij nu Eli wil lynchen ?? is erg raar. Ik heb het gevoel dat senne toch wat zenuwachtig begint te worden. Ik wijzig mijn stem naar ThunderDuck Senne is nog wel verdachte, dat wel. Maar Thunderduck als wolf zal wel overeenkomen met mijn eerdere gedachte dat een wolf niet veel reageert en snel meegaat met een lynch op het laatst moment. Reageren
sabinee1995 Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 Ik ga de klaagmuur een kans geven. Lynch:thunderduck. Reageren
3L1077 Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 Alles wijst er naartoe... ThunderDuck Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.