Jump to content

[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #3


Crazy-Ghost

Recommended Posts

  • Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • super_senne

    136

  • 3L1077

    135

  • NickOwnage

    97

  • Dexist

    84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wow. Eindelijk iets waar we wat mee kunnen. Zou het raar vinden als thunderduck vanuit het niets ineens zo aangewezen wordt als wolf. Ik wil het wel eens een kans geven en zien of we eindelijk eens wat hebben aan de klaagmuur. De ziener lijkt in ieder geval wakker nu :7

Lynch: thunderduck

Misschien dat ik het nog aanpas, maar ik zie wel hoe de dag verder in zijn beloop zal gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Zou kunnen, zou ook weer een misleiding kunnen zijn. Desalniettemin lijkt het wel of we een aanwijzing hebben. Wel apart dat tot nu toe nog niemand TD heeft gelyncht, zelfs als de ziener(s) wist(en) dat hij een wolf was. Dan denk ik weer dat de wolven een spel met ons spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zou kunnen, zou ook weer een misleiding kunnen zijn. Desalniettemin lijkt het wel of we een aanwijzing hebben. Wel apart dat tot nu toe nog niemand TD heeft gelyncht, zelfs als de ziener(s) wist(en) dat hij een wolf was. Dan denk ik weer dat de wolven een spel met ons spelen.

het kan ook zijn dat de ziener het pas nu weet(dat hij/zij de afgelopen nacht pas het kaartje heeft gezien)

Link to comment
Delen op andere websites

Zou kunnen, zou ook weer een misleiding kunnen zijn. Desalniettemin lijkt het wel of we een aanwijzing hebben. Wel apart dat tot nu toe nog niemand TD heeft gelyncht, zelfs als de ziener(s) wist(en) dat hij een wolf was. Dan denk ik weer dat de wolven een spel met ons spelen.

Zou kunnen, zou ook weer een misleiding kunnen zijn. Desalniettemin lijkt het wel of we een aanwijzing hebben. Wel apart dat tot nu toe nog niemand TD heeft gelyncht, zelfs als de ziener(s) wist(en) dat hij een wolf was. Dan denk ik weer dat de wolven een spel met ons spelen.

het kan ook zijn dat de ziener het pas nu weet(dat hij/zij de afgelopen nacht pas het kaartje heeft gezien)

Lijkt me ook, anders was deze info al eerder gedeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Zou kunnen, zou ook weer een misleiding kunnen zijn. Desalniettemin lijkt het wel of we een aanwijzing hebben. Wel apart dat tot nu toe nog niemand TD heeft gelyncht, zelfs als de ziener(s) wist(en) dat hij een wolf was. Dan denk ik weer dat de wolven een spel met ons spelen.

het kan ook zijn dat de ziener het pas nu weet(dat hij/zij de afgelopen nacht pas het kaartje heeft gezien)

True, true, ben benieuwd naar TD's verhaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien ik vandaag niet veel aanwezig kan zijn hier doe ik nu mijn lynch al.

En wel Super_Senne

Hij werd gisteren al verdacht en het feit dat hij nu Eli wil lynchen ?? is erg raar. Ik heb het gevoel dat senne toch wat zenuwachtig begint te worden.

Ik wijzig mijn stem naar ThunderDuck

Senne is nog wel verdachte, dat wel. Maar Thunderduck als wolf zal wel overeenkomen met mijn eerdere gedachte dat een wolf niet veel reageert en snel meegaat met een lynch op het laatst moment.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...