Jump to content

[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #3


Crazy-Ghost

Recommended Posts

  • Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • super_senne

    136

  • 3L1077

    135

  • NickOwnage

    97

  • Dexist

    84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mijn lynch voor vandaag: Super_senne. Je gedraagt je al een tijdje verdacht, en je kunt ook maar moeilijk zelf beslissingen nemen heb ik het gevoel. Je volgt altijd maar wat de anderen zeggen en als iemand met een tegenargument komt verander je je stem weer. Je zegt dat je daar in het echte leven ook last van hebt, maar het helpt jou hier in ieder geval niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wacht nog even wat langer de dag af voor mijn Lynch. De klaagmuur spreekt wel boekdelen, maar is het de waarheid?

Waarom zou iemand onterecht de aandacht op ThunderDuck willen wijzen? Het lijkt me niet dat de wolven veel schrik zouden hebben voor hem?

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn lynch voor vandaag: Super_senne. Je gedraagt je al een tijdje verdacht, en je kunt ook maar moeilijk zelf beslissingen nemen heb ik het gevoel. Je volgt altijd maar wat de anderen zeggen en als iemand met een tegenargument komt verander je je stem weer. Je zegt dat je daar in het echte leven ook last van hebt, maar het helpt jou hier in ieder geval niet.

Je lijkt de stem naar TD wel compleet te negeren?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga voor wat IMO het beste is. Kun je de klaagmuur voor de volle 100% vertrouwen? Dadelijk is het weer een potje blufpoker en staan we nog steeds nergens. ThunderDuck wordt uit het niets naar voren geschoven terwijl we gezamenlijk Super_senne al een aantal dagen aan het verdenken zijn. En zoals ik al zei vind ik zijn stemgedrag ook maar gaar.

Neemt niet weg dat ThunderDuck niet als volgende op de lijst staat trouwens, maar ik wil eerst zien wat super_senne achterhoudt.

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wacht nog even wat langer de dag af voor mijn Lynch. De klaagmuur spreekt wel boekdelen, maar is het de waarheid?

Waarom zou iemand onterecht de aandacht op ThunderDuck willen wijzen? Het lijkt me niet dat de wolven veel schrik zouden hebben voor hem?

Het kan ook een wolf zijn die het getypt heeft en een willekeurige burger aangeeft. Wat bedoel je precies met die tweede zin?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wacht nog even wat langer de dag af voor mijn Lynch. De klaagmuur spreekt wel boekdelen, maar is het de waarheid?

Waarom zou iemand onterecht de aandacht op ThunderDuck willen wijzen? Het lijkt me niet dat de wolven veel schrik zouden hebben voor hem?

Het kan ook een wolf zijn die het getypt heeft en een willekeurige burger aangeeft. Wat bedoel je precies met die tweede zin?

Als het bericht van de wolven kwam, hadden ze wel iemand anders gekozen, bedoel ik. Thunder is niet meteen een dreiging voor hen.

Link to comment
Delen op andere websites

Senne zijn gedrag is raar ja. Maar vanuit het niets word thunderduck aangewezen als wolf. Best gek aangezien hij geen gevaar is voor de wolven. Ik wacht de lynch af en als daaruit blijkt dat hij een wolf is hebben we meer gewonnen dan weer een makkelijk slachtoffer uit te kiezen zoals Aron

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wacht nog even wat langer de dag af voor mijn Lynch. De klaagmuur spreekt wel boekdelen, maar is het de waarheid?

Waarom zou iemand onterecht de aandacht op ThunderDuck willen wijzen? Het lijkt me niet dat de wolven veel schrik zouden hebben voor hem?

Het kan ook een wolf zijn die het getypt heeft en een willekeurige burger aangeeft. Wat bedoel je precies met die tweede zin?

Als het bericht van de wolven kwam, hadden ze wel iemand anders gekozen, bedoel ik. Thunder is niet meteen een dreiging voor hen.

Ik wacht nog even wat langer de dag af voor mijn Lynch. De klaagmuur spreekt wel boekdelen, maar is het de waarheid?

Waarom zou iemand onterecht de aandacht op ThunderDuck willen wijzen? Het lijkt me niet dat de wolven veel schrik zouden hebben voor hem?

Het kan ook een wolf zijn die het getypt heeft en een willekeurige burger aangeeft. Wat bedoel je precies met die tweede zin?

Als het bericht van de wolven kwam, hadden ze wel iemand anders gekozen, bedoel ik. Thunder is niet meteen een dreiging voor hen.

Nou, maar dat kan juist ook een tactiek zijn. Daarnaast is iedere burger die dood is voor de wolven toch juist welkom? Ik zeg niet dat ik het bericht helemaal vertrouw, maar het kan dus ook een val zijn. We kunnen kijken wat de lynch gaat brengen, mochten we TD lynchen en hij bleek een burger te zijn weten we sowieso dat de klaagmuur niet te vertrouwen is, is hij toch een wolf dan kunnen we de klaagmuur in het vervolg eventueel vertrouwen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is een list van de klaagmuur ben ik bang. Als ik iets wist had ik wel info gedeeld.

Ik zie persoonlijk Senne niet als een bedreiging eigenlijk. Ik deel wel de mening van TekaLoca over de stemmen van Senne. Er gaan wel veel stemmen richting ThunderDuck vanuit niks inderdaad. Veel hebben we ook niet aan hem in voordeel voor ons.

Ik heb geen idee wie de ziener wel moet zijn, maar de klaagmuur geeft dus ook verkeerde info.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...