NickOwnage Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 Jullie hebben al meerderheid op ThunderDuck, dus dat komt wel goed. Ik bewaar mijn stem nog even. Reageren
AXIO Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 Ik heb het idee dat Axio achter deze klaagmuur heeft gezeten. Zeker na die laatste post van hem. Denk na ik speel voor het eerst mee, heb dit spel nog nooit gedaan en snapte er geen biet van. Raad maar. Logische gedachte. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 23 augustus 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 'De beschermengel heeft de verkeerde gered. - De ziener.' Reageren
3L1077 Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 'De beschermengel heeft de verkeerde gered. - De ziener.' Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 23 augustus 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 'Dit zijn de woorden van een bedrieger. Geloof wat je wilt geloven maar er is op dit moment een burger gered en een wolf ontdekt. Lynch ThunderDuck en jullie weten dat dit bericht klopt.' Reageren
NickOwnage Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 Als ik deze klaagmuur moet geloven is Senne een burger (aangezien we hem niet lynchen, dus redden) en ThunderDuck dus een wolf. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 Het brengt me weer aan het twijfelen.. Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 'De wolf en de vos zijn nauw verwant.' Het werd iemand te heet onder de voeten, geloof ik Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 23 augustus 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 De actiefste burger van allemaal, de grootste wolf van het verhaal Reageren
NickOwnage Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 Eliott = Wolf in schaaps(burger)kleren? Reageren
AXIO Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 Als ik deze klaagmuur moet geloven is Senne een burger (aangezien we hem niet lynchen, dus redden) en ThunderDuck dus een wolf. Ik dacht zelf aan Eli die gered is. Wellicht is Senne ook wel een wolf maar zoals het lijkt is alleen thunderduck nog maar ontdekt. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 'De beschermengel heeft de verkeerde gered. - De ziener.' Apart dat ze dan één van hun eigen wolven lunchen. Reageren
3L1077 Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 De klaagmuurberichten jegens mij moeten van wolven komen, aangezien praktisch elke burger me (terecht) vertrouwt. Reageren
Nissan Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 Aan de ene kant is Eliott inderdaad een van de weinigen die 99% confirmed zijn, aan de andere kant, hoeveel zieners zijn er in het spel? Ik ga over 5 minuten weg om te barbequen, dus ik stem blanco en ga mee met de meerderheid. Reageren
3L1077 Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 Ik denk dat enkele berichten op de klaagmuur van ThunderDuck komen. Twee keer wordt op poëtische wijze iemand beschuldigd, Dexist en ik. Aangezien ik weet dat wij beiden goed zijn, komt dat bericht van een slechte. En wie anders dan ThunderDuck zou er maar al te graag wat poëzie tussen gooien? Hij is de wolf en wil de aandacht naar ons afleiden met de klaagmuur, door zelf toch nog op de achtergrond te blijven. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.