NickOwnage Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 En hoe weet jij dan dat Dexist goed is!? Reageren
Nissan Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 Dat wil ik dan ook wel weten Heb m'n telefoon meegenomen dus ik kom af en toe even kijken. Reageren
super_senne Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 Ik hou mijn stem op Dexist... Ik vertrouw die stinkerd echt niet... Als hij geen wolf is is thunderwolf er een... Reageren
3L1077 Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 En hoe weet jij dan dat Dexist goed is!? Ik heb contact gehad met de ziener. Hij wist mijn rol, dus ik wist hem te vertrouwen. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 En waarom zouden we dat geloven? Reageren
3L1077 Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 Als je me nu nog niet vertrouwt kun je het spel verlaten, dan ben je hier niet op je plaats. Reageren
Froodooo Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 'Ik heb drie mensen bekeken tot nu toe en twee daar van waren burgers en een wolf. De wolf is ThunderDuck. - De ziener.' De Klaagmuur kun je eigenlijk per definitie niet vertrouwen, omdat 'ie anoniem is. Daar ga ik me dus niet op baseren. Ik stem ook op thunder Lynch: thunderduck Edit: bierbuikje heeft gelijk... Toch maar weer dexist Lynch: dexist Een keertje veranderen van mening door de argumentatie van iemand anders is oké, dat is niet erg. Zo vaak als Senne veranderd van verdachte is daarentegen weer het andere uiterste. Voor mij genoeg reden om op dit moment super_senne te nomineren voor de lynch. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 Ik wil alleen duidelijkheid van de man, die we wellicht kunnen vertrouwen. Reageren
3L1077 Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 Laten we het even anders aanpakken. Zeg ja als je me vertrouwt, nee, als je dat niet doet. Ik ben wel benieuwd. Ik heb zo stilletjesaan de indruk dat elke burger me gelooft, zoals hij zou moeten doen, maar een paar wolven me toch tegenspreken. Reageren
Nissan Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 Ik zeg ja. Ik ben ook gecontacteerd door de ziener, en voel me atm relatief veilig om zoiets te kunnen zeggen. Reageren
3L1077 Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 Ik zeg ja. Ik ben ook gecontacteerd door de ziener, en voel me atm relatief veilig om zoiets te kunnen zeggen. Ok. Laat die ziener je dan overtuigen dat ThunderDuck een wolf is, want dat is hem bij mij gelukt. Reageren
Nissan Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 Dat heeft hij inderdaad gezegd ja. Naja, overtuigd niet echt, maar hij kon mij mijn rol vertellen (welke klopte) en daarom geloof ik wel dat diegene de ziener is, en TD dan inderdaad een wolf is. Reageren
3L1077 Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 Beste medeburgers, hebben we nu genoeg zekerheid? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 We gaan het zien vanavond. Ik geloof jullie. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 23 augustus 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 Trust nobody - de mol' Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.