Jump to content

[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #3


Crazy-Ghost

Recommended Posts

  • Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • super_senne

    136

  • 3L1077

    135

  • NickOwnage

    97

  • Dexist

    84

Top Posters In This Topic

Posted Images

En hoe weet jij dan dat Dexist goed is!?

Ik heb contact gehad met de ziener. Hij wist mijn rol, dus ik wist hem te vertrouwen.

Bedoel je hier nou mee dat dexist de ziener is ?

Waarom zou Eli vertellen wie de ziener is?

Geen idee, daarom vroeg ik het ook. Maar ik heb het verkeerd begrepen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vertrouw jou wel Eliott, het feit dat je op de eerste avond al voor de lunch bestemd was zegt mij genoeg. :puh:

Wat betreft de lynch, Thunder lijkt voor de hand liggend. De verdenkingen wijzen nu naar hem, maar hoe betrouwbaar is de ziener? Ik bedoel we kunnen eli wel vertrouwen, maar kunnen we de bron van eli ook vertrouwen? Aan de andere kant wantrouw ik super-senne omdat ie steeds draait van mening, lekker mee gaan met de waan van de dag zonder al te veel input te geven.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat betreft de lynch, Thunder lijkt voor de hand liggend. De verdenkingen wijzen nu naar hem, maar hoe betrouwbaar is de ziener? Ik bedoel we kunnen eli wel vertrouwen, maar kunnen we de bron van eli ook vertrouwen? Aan de andere kant wantrouw ik super-senne omdat ie steeds draait van mening, lekker mee gaan met de waan van de dag zonder al te veel input te geven.

Dit inderdaad.

Link to comment
Delen op andere websites

Teka is al heel de game lang aan het trollen, imo gewoon iemand die geen reet wil bijdragen, zoals super_senne en sabine.

En @hierboven: Nee, het is niet Dexist. Vandaar dat hostility tegen Dexist half veroorlooft kan zijn.

De reden dat ik weinig inbreng is omdat ik dit weekend in Zeeland ben. Ik ga nu terug naar helmond en kan dan vanavond weer volop actief zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...