Jump to content

[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #3


Crazy-Ghost

Recommended Posts

  • Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • super_senne

    136

  • 3L1077

    135

  • NickOwnage

    97

  • Dexist

    84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik hoop echt dat ik er nog heel lang in kan blijven... Maar ik wissel gauw van mening omdat ik in het spel wil blijven (ook dat eerdere verhaal)

Maar ik zou graag in het spel willen blijven... Ik houd mijn stem nogsteeds op dexist ik wantrouw die man...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat thunder of dexist een wolf is... Maar als ik me stem ga aanpassen ben ik weer een meeloper... Toch ga ik naar thunder... Dan kan ik iniedergeval een verdachte wegspelen...

Lynch: thunder

Bewerkt: door super_senne
Link to comment
Delen op andere websites



fHQaIjr.png

9zJYsvS.png



Het is dus al weer 's nachts, de derde dag van dit contest alweer. Na de eerste dagen begint alles steeds duidelijker te worden, hopelijk hebben jullie al een beetje een vermoeden wie de wolven zijn, want er zijn er nog vijf over.



n7Bg3of.png

De volgende dag startte en er was nog steeds geen wolf gestorven, het was zelf erger geworden. De beschermengel en de dorpsoudste waren beide gestorven. Frank had voor zijn dood nog wel gezegd dat hij Thunderduck en Dexist niet vertrouwde maar of je daar je stem op kon baseren was ook lastig, daarom besloten de eerste personen maar op Senne te stemmen, hij zorgde voor onrust door zijn wispelturige gedrag en sommige waren hem dus liever kwijt dan rijk.



Maar toen er op de klaagmuur een bericht kwam waarin stond dat Thunderduck een wolf was begonnen de stemmen echt binnen te komen. Veel mensen geloofden wel dat de persoon die dat geschreven had de ziener kon zijn. En er was niet echt een andere kandidaat om te lynchen, daarom waagden ze het er maar op. Toen ze Thunderduck naar voren haalde en op het punt stonden te onthoofden bleek of ze een goede keuze had gemaakt door hem te vermoorden..



E0Rhsan.png

hJEEvfDl.jpg



laNFLT6.png

Die avond gingen de wolven met letterlijk een maatje minder op pad, Thunderduck was eerder die dag namelijk opgehangen. Iets wat ze niet zomaar lieten gebeuren. Ze waren vastbesloten om de ziener die hun medewolf had verraden op te eten en ze dachten ook te weten wie dat was, AXIO moest die listige ziener zijn. Toen ze in zijn huis inbraken was het eigenlijk al gelijk duidelijk dat hij dat bericht op de klaagmuur had gezet. Op tafel lag namelijk een brief, gemaakt van het zelfde geelkleurige papier wat eerder op de klaagmuur was verschenen. Maar was hij ook echt de ziener of had hij de naam van Thunderduck gebluft?



1KGIr6A.png

UyKI8oZ.png

______________

Eén wolf is dus al dood, helaas heeft het jullie ook een ziener gekost, maar het begin is er. Alle zienende rollen zijn er echter al wel uit, jullie zullen de resterende wolven dus echt op eigen kracht moeten vinden.

Bewerkt: door Crazy-Ghost
Link to comment
Delen op andere websites

YEEES! Wel kut dat we de ziener kwijt zijn... Ik stem mijn voorlopige lynch nu echt op dexist...

Lynch: dexist

Oke... Even mijn theorie.......

Frank heeft met zijn krachten mij thunder en dexist bekeken... Hij verdacht dus dexist en thunder volgens dit verhaaltje.... Thunder is er uit... Ik ben zoiezo burger.... Dat zweer ik... En dan moet dexist ook een wolf zijn.

Lynch: Dexist.... Ik hoop dat jullie mij geloven...

En omdat axio hij nick beschuldigd is nick dus ook een wolf omdat Axio de ziener is en hem heeft bekeken...

Conclusie nick en dexist zijn wolven!

Bewerkt: door super_senne
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...