super_senne Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 En thunder stemde ook mee met nick... Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 (bewerkt) 23 augustus AXIO NickOwnage Thunderduck super-senne Froodooo Thunderduck 3L1077 AXIO Bassieboy Bierbuikje DeJarnoXD Dexist Eliott Narukami Sabine super-senne personen die niet gestemd hebben EnergyCorse MegaDreams Phoenix Together Bewerkt: 23 augustus 2015 door Bierbuikje Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 Ik wed op mijn SL-schap dat ik geen wolf ben. Geeft wel een extra dimensie aan het spel, na afloop allemaal degradaties. Reageren
Megadreams Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 Sorry dat ik helaas weinig aanwezig ben in het topic maar er zijn wat persoonlijke problemen die me er van weerhouden. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 (bewerkt) Mijn lynch gaat aldus naar super_senne. Hij is zóóó zenuwachtig, en veranderd nogal vaak van mening. Dat zijn juist de factoren die mij aan een wolf doen laten denken. Bewerkt: 23 augustus 2015 door .PhoeniX. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 23 augustus 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 'Het vosje blijkt een wolfje te zijn?' Reageren
super_senne Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 Oke... Ik snap dat jullie dit denken maar ik benniet de schrijver van het bericht... Even naar phoenix toe... Tuurlijk ben ik zenuwachtig... Ik wil niet uit het spel... Reageren
sabinee1995 Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 (bewerkt) Mooi eindelijk een wolf eruit. Met dank aan de ziener die zijn eigen leven er voor heeft gewaagd. Bewerkt: 23 augustus 2015 door sabinee1995 Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 BB ik had wel gestemd op Thunderduck , maar goed maakt niet zoveel uit. Mooi dat we een wolf minder hebben. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 BB ik had wel gestemd op Thunderduck , maar goed maakt niet zoveel uit. Mooi dat we een wolf minder hebben. Heb het aangepast. Misschien kunnen we nu ook wat aanknopingspunten maken met wie de andere wolven zijn. Reageren
super_senne Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 Update: morgen moet ik weer naar school... Dus ik ben morgen minder actie.... Reageren
Together Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 Ja ik kom weer met hetzelfde verhaal. Er is hier kermis dus ik kon niet reageren. Sorry, mijn excuses. Maar het is fijn dat Thunderduck eruit ligt. Ik zal vanaf nu mee stemmen. Maar het zal wel heel moeilijk gaan zonder zienende krachten. De heks zit er toch ook nog in? Reageren
Nissan Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 Tuurlijk ben ik zenuwachtig... Ik wil niet uit het spel... Omdat je een wolf bent zeker! Reageren
super_senne Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 (bewerkt) Tuurlijk ben ik zenuwachtig... Ik wil niet uit het spel... Omdat je een wolf bent zeker! nope... Ik ga slapen doei.... Bewerkt: 23 augustus 2015 door super_senne Reageren
Dexist Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 Kut zooi. Zijn we weer een erg belangrijke rol weg. De ziener. Maar gelukkig ook de eerste wolf! Jammer dat de ziener weg is hij had mijn rol bekeken, kon dus bevestigen dat ik onschuldig was. Dit kunnen ook twee anderen bevestigen(hebben dit ook al, indirect, gedaan(eliott en narukami) Ik las ergens dat senne mij nog steeds verdenkt, niet slim . FFF was de dorpsoudste en kon drie rollen in zien, waarschijnlijk bekijk o.a TD en mij en kreeg te horen dar er een wolf bij zat. Maar hij kreeg dit random te horen, wist dus niet wie welke rol precies was. Maar wat bleek TD was de wolf! Mijn verdachten(in een niet specifieke volgorde) Super Senne Tekaloca(ik vond hem de aandacht wat van TD afhalen op het begin, nadat bleek dat TD toch doodging ging ook hij voor de lynch) Nickownage(heeft als enige naast TD(wolf!) ook gestemd op AXIO(onschuldige) .phoenix. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.