Jump to content

[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #3


Crazy-Ghost

Recommended Posts

Tekaloca(ik vond hem de aandacht wat van TD afhalen op het begin, nadat bleek dat TD toch doodging ging ook hij voor de lynch)

Ik heb mijn stem nooit gewijzigd? Ik zei enkel dat ik nog twijfels had omdat er nog extra berichten kwamen op de klaagmuur

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • super_senne

    136

  • 3L1077

    135

  • NickOwnage

    97

  • Dexist

    84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ok jongens, er waren drie mensen die wisten wie de ziener was. Ik, Dexist en Narukami. Ik en Dexist waren beiden geen burgers, maar wel goed. Max is een burger volgens AXIO. Dat zou kunnen betekenen dat hij een wolf in schaapskleren is. Ik ben niet zeker, maar ik wil horen wat jullie ervan denken.

Link to comment
Delen op andere websites

Zou kunnen, maar aan de andere kant is die kans ook weer redelijk klein. Er zijn veel burgers, de kans dat naru een echte burger is is groter dan een wolf in schaapskleren procentueel. Dan zou ik meer aanwijzingen willen hebben voor ik hem als wolf zie.

Link to comment
Delen op andere websites

Dexist Ik vind jou erg verdacht! Ik denk namelijk dat hij mij jou en TD bekeken heeft.... Hij verdacht er 2 ... Mij en thunder... Ik ben een gewone (ham)burger (hihi)

Dus dan moet jij een wolf zijn.... Waarschijnlijk ga ik dit verliezen omdat iedereen mij al wantrouwd... Maar het blijft woord tegen woord!

Jij gaat erg mee met de groep....

Bewerkt: door super_senne
Link to comment
Delen op andere websites

3L1077 - Goede rol, niet bekend welke

Bassieboy35 - Rol onbekend, houd zich stil

Bierbuikje - Burgemeester, ik denk een goed iemand.

Dexist - Rol onbekend, is al sinds het begin het middelpunt van discussie omtrent rol

DeJarnoxD - Rol onbekend

EnergyCorse - Rol onbekend, houd zich stil

Froodooo - Rol onbekend, waarschijnlijk goed, actief

MegaDreams - Rol onbekend, houd zich stil

Narukami - Burger, ja echt

NickOwnage - Rol onbekend, actief

.Phoenix. - Rol onbekend, wel actief

Sabinee1995 - Rol onbekend, zegt geen wolf te zijn

Super_Senne - Rol onbekend, pushed dat hij goed is, maar is net als aron eerst deed vooral verdenkingen aan het rondstrooien

TekaLoca - Rol onbekend, wel actief

Together - Rol onbekend, relatief actief

De huidige stand van zaken. Ik wil er even op wijzen dat ook de mensen die niet veel posten evengoed wolven kunnen zijn. Wolven hebben namelijk niet iedereen nodig om iemand op te eten.

Link to comment
Delen op andere websites

Even je lijstje aangepast.

3L1077 - Goede rol, niet bekend welke

Bassieboy35 - Rol onbekend, houd zich stil

Bierbuikje - Burgemeester, ik denk een goed iemand. (waarom denk jij dit)

Dexist - Rol onbekend; bekend bij 3 personen: 3L1077, AXIO(dood) en ook jij weet mijn rol Narukami(is door de ziener vertelt), is al sinds het begin het middelpunt van discussie omtrent rol

DeJarnoxD - Rol onbekend

EnergyCorse - Rol onbekend, houd zich stil

Froodooo - Rol onbekend, waarschijnlijk goed, actief

MegaDreams - Rol onbekend, houd zich stil

Narukami - Waarchijnlijk goede Burger, ja echt kan ook nog wolfs in schaapskleren zijn.

NickOwnage - Rol onbekend, actief

.Phoenix. - Rol onbekend, wel actief

Sabinee1995 - Rol onbekend, zegt geen wolf te zijn

Super_Senne - Rol onbekend, pushed dat hij goed is, maar is net als aron eerst deed vooral verdenkingen aan het rondstrooien

TekaLoca - Rol onbekend, wel actief

Together - Rol onbekend, relatief actief

De huidige stand van zaken. Ik wil er even op wijzen dat ook de mensen die niet veel posten evengoed wolven kunnen zijn. Wolven hebben namelijk niet iedereen nodig om iemand op te eten.

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

MegaDreams - Rol onbekend, houd zich stil

Sorry dat ik helaas weinig aanwezig ben in het topic maar er zijn wat persoonlijke problemen die me er van weerhouden.

Overigens ben ik een burger maar dat is aan jullie om te geloven of niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Bierbuikje - Burgemeester, ik denk een goed iemand. (waarom denk jij dit)

Dexist - Rol onbekend; bekend bij 3 personen: 3L1077, AXIO(dood) en ook jij weet mijn rol Narukami(is door de ziener vertelt),

Dan heb ik dat gemist, want AXIO had mij dit niet direct verteld. Was dat via een klaagmuurbericht? En ik denk dat Bierbuikje een goede rol heeft omdat hij (evenals ik) meteen op TD doken. Denk na, Eliott was de enige die TD verdachtte, maar ik en Bierbuikje sprongen meteen op die bandwagon. Een wolf had z'n mond gehouden, want dan bleef het bij die ene stem.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...