Jump to content

[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #3


Crazy-Ghost

Recommended Posts

  • Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • super_senne

    136

  • 3L1077

    135

  • NickOwnage

    97

  • Dexist

    84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bierbuikje - Burgemeester, ik denk een goed iemand. (waarom denk jij dit) Dexist - Rol onbekend; bekend bij 3 personen: 3L1077, AXIO(dood) en ook jij weet mijn rol Narukami(is door de ziener vertelt),
Dan heb ik dat gemist, want AXIO had mij dit niet direct verteld. Was dat via een klaagmuurbericht? En ik denk dat Bierbuikje een goede rol heeft omdat hij (evenals ik) meteen op TD doken. Denk na, Eliott was de enige die TD verdachtte, maar ik en Bierbuikje sprongen meteen op die bandwagon. Een wolf had z'n mond gehouden, want dan bleef het bij die ene stem.

Meteen is een overstatement, jij stemde eerst nog 'blanco' en pas toen BB had gestemd ging je ook mee, vrij laat op de dag, nadat er al meerdere stemmen op TD zaten en het al niet meer anders kon.

Mijn verdachten.

nick ownage. Nick werd wat zenuwachtig toen hij wat naar voren werd geschoven.

Er werd gesuggereerd dat nick de ziener zou wezen(axio was tegen nick gekeerd). Dit bleek axio te zijn. Axio werd vermoord in de nacht. Zou nick hem hebben opgegeten? (+ stemde op AXIO als lynch evenals TD)

Supersenne blijft wispelturig, verdacht? Hmm kweenie

Tekaloca, is gewoon een gekke vent, nah, hij negeerde eigenlijk TD's verdenking(van de nu bevestigde ziener) (mijn post dat hij switchte naar TD als lynch moet je negeren dat zag ik fout)

Hij bleef op senne zitten; is hij een wolf en wil hij de (onschuldig) zenuwachtige senne dood hebben?

De inactievelingen:

Energycorse heeft niet gestemd

DejarnoXD zal mijn niks verbazen als hij:

Het vosje blijkt een wolfje te zijn? op de muur heeft gezet. kwam op het laatste ook aanzetten en TD verdenken

Phoenix heeft niet gestemd

zal mijn niks verbazen als hij:

Het vosje blijkt een wolfje te zijn? op de muur heeft gezet.

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Nickownage. Nick werd wat zenuwachtig toen hij wat naar voren werd geschoven.

Er werd gesuggereerd dat nick de ziener zou wezen(axio was tegen nick gekeerd). Dit bleek axio te zijn. Axio werd vermoord in de nacht. Zou nick hem hebben opgegeten? (+ stemde op AXIO als lynch evenals TD)

Phoenix heeft niet gestemd

zal mijn niks verbazen als hij:

Het vosje blijkt een wolfje te zijn? op de muur heeft gezet.

Als AXIO erachter was gekomen dat ik een wolf zou zijn had hij dat wel gezegd. Ik ben een burger zonder extra rollen. Jammer dat niemand dat inziet.

Iedereen kan die teksten eropzetten, maar luister goed. Waarom zou ik de ziener zijn? Niemand had daar aanleiding toe om dat te vermelden.

Trouwens voordat het verdacht klinkt (ik zal het wel dik gedrukt neerzetten)

Ik ben vanmiddag/vanavond aan het werk!

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Mogelijk wou hij dat doen, alleen jij vermoorde hem in de nacht ;O?

Het feit dat Nick op AXIO stemde maakt hem een van mijn verdachten.

Hij vertrouwde mij niet en ik hem niet, omdat ik niet wist dat hij de ziener was. Maar als ik een wolf was zou ik hem niet gaan lynchen. maar prima, stem me er maar uit. Kun je zien dat je fout zit. Succes met alle inactieve spelers waar je niks aan hebt. :)

Jullie hadden gelijk over TD. Daarom heb ik beloofd dat ik Narukami en Eli zou vertrouwen. Mijn stem hebben jullie mee. (Maar dat zal ook wel weer verdacht zijn)

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...