Bierbuikje Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Dus we hebben te maken gehad met ziener AXIO die heeft 3 rollen bekeken. 3L1077, Dexist, Narukami en naar eigen zeggen NickOwnage. Dat zijn er al vier, dus 1 van die heeft hij in ieder geval niet bekeken. 3L1077 is naar eigen zeggen goed en dat geloven wij ook wel, want hij werd immers de eerste nacht geluncht. Dexist en Narukami zijn ook bekeken en bleken beide ook goed te zijn, danwel burger of een speciale rol. Aangezien de nadruk nogal wordt gelegd op dat Naru de wolf in schaapskleren zou kunnen zijn kunnen we hieruit opvatten dat Dexist een speciale rol in het spel vervult? Dat zou dan aan elkaar bevestigd zijn doormiddel van PM's achter de schermen. Aan de andere kant kan Dexist ook bluffen dat hij een speciale rol heeft, in dat geval kunnen zowel Dexist als Naru een wolf in schaapskleren zijn. Trouwens tenzij Eliott op de eerste nacht is bekeken door Ax, heeft hij het niet slim gespeeld. Immers kon hij dan wel weten dat eli goed was en hoefde hij hem niet meer te zien. Als eli wel is bekeken op de eerste nacht is hij wel heel speciaal geweest voor alle partijen (zowel beschermengel, ziener als wolven). :o Trouwens voordat het verdacht klinkt (ik zal het wel dik gedrukt neerzetten) Ik ben vanmiddag/vanavond aan het werk! Ik vind dit wel verdacht klinken. Reageren
Dexist Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 (bewerkt) De ziener heeft eliott niet bekeken, Alleen mij naru en TD. Bewerkt: 24 augustus 2015 door Dexist Reageren
NickOwnage Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Trouwens voordat het verdacht klinkt (ik zal het wel dik gedrukt neerzetten) Ik ben vanmiddag/vanavond aan het werk! Ik vind dit wel verdacht klinken. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Ah oke, maar verandert niet veel aan het verhaal. Thunder is immers ook al dood door de lynch, dan blijft het nog gissen wat jij en Naru zijn. Reageren
3L1077 Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Naru is burger, Dexist heeft een kleine rol. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Dus wat wordt het vanavond? Reageren
Dexist Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Super senne nog sparen. Ik zou kiezen uit Tekaloca, phoenix of dejarnoxD Wat vid jij van die 3 nick? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 (bewerkt) Alledrie inactief, behalve als je iets over TekaLoca post dan leest hij het wel. Phoenix is vaak online dus houdt zich misschien wel expres schuil. Jarno, geen idee. Er zijn er gewoon nog zoveel over waarvan ik geen idee heb, vooral omdat ze niks zeggen. Als ik zou moeten kiezen, Phoenix. Bewerkt: 24 augustus 2015 door NickOwnage Reageren
Nissan Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Waarom precies Phoenix van die 3? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Phoenix zat hiervoor ook al een kort tijdje net als Senne de boel in de war te gooien. Een tiental pagina's terug als ik het me kan herinneren. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Het is maar wat je inactief noemt Ikzelf heb ook een slecht gevoel over jou, Dexist. Je staat al dagen op de radar van verschillende deelnemers, je werd onlangs ook naast TD genoemd als wolf op de klaagmuur. De klaagmuur bracht ons ook berichten als "Het vosje blijkt een wolf te zijn" oid.. Ik weet het niet voor vandaag. Ik wacht nog even op wat de rest te vertellen heeft. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Waarom pin jij je zo vast op de klaagmuur? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Omdat de info over TD gewoon klopte en we zo een wolf hebben kunnen pakken. In hetzelfde bericht over TD wordt Dexist ook genoemd. Het is overigens voor het eerst dat ik op de klaagmuur probeer te steunen. Reageren
Dexist Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 eliott kan bevestigen dat ik geen wolf ben. (weet hij via de ziener) Reageren
NickOwnage Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Eliott noemde dat jij een kleine rol had. Wolf in schaapskleren is een relatief kleine rol. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.