Jump to content

[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #3


Crazy-Ghost

Recommended Posts

Dus we hebben te maken gehad met ziener AXIO die heeft 3 rollen bekeken. 3L1077, Dexist, Narukami en naar eigen zeggen NickOwnage. Dat zijn er al vier, dus 1 van die heeft hij in ieder geval niet bekeken. 3L1077 is naar eigen zeggen goed en dat geloven wij ook wel, want hij werd immers de eerste nacht geluncht. Dexist en Narukami zijn ook bekeken en bleken beide ook goed te zijn, danwel burger of een speciale rol. Aangezien de nadruk nogal wordt gelegd op dat Naru de wolf in schaapskleren zou kunnen zijn kunnen we hieruit opvatten dat Dexist een speciale rol in het spel vervult? Dat zou dan aan elkaar bevestigd zijn doormiddel van PM's achter de schermen. Aan de andere kant kan Dexist ook bluffen dat hij een speciale rol heeft, in dat geval kunnen zowel Dexist als Naru een wolf in schaapskleren zijn.

Trouwens tenzij Eliott op de eerste nacht is bekeken door Ax, heeft hij het niet slim gespeeld. Immers kon hij dan wel weten dat eli goed was en hoefde hij hem niet meer te zien. Als eli wel is bekeken op de eerste nacht is hij wel heel speciaal geweest voor alle partijen (zowel beschermengel, ziener als wolven). :o

Trouwens voordat het verdacht klinkt (ik zal het wel dik gedrukt neerzetten)

Ik ben vanmiddag/vanavond aan het werk!

Ik vind dit wel verdacht klinken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • super_senne

    136

  • 3L1077

    135

  • NickOwnage

    97

  • Dexist

    84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Alledrie inactief, behalve als je iets over TekaLoca post dan leest hij het wel.

Phoenix is vaak online dus houdt zich misschien wel expres schuil.

Jarno, geen idee.

Er zijn er gewoon nog zoveel over waarvan ik geen idee heb, vooral omdat ze niks zeggen.

Als ik zou moeten kiezen, Phoenix.

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Het is maar wat je inactief noemt :7

Ikzelf heb ook een slecht gevoel over jou, Dexist. Je staat al dagen op de radar van verschillende deelnemers, je werd onlangs ook naast TD genoemd als wolf op de klaagmuur. De klaagmuur bracht ons ook berichten als "Het vosje blijkt een wolf te zijn" oid.. Ik weet het niet voor vandaag. Ik wacht nog even op wat de rest te vertellen heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...