Dexist Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Ok jongens, er waren drie mensen die wisten wie de ziener was. Ik, Dexist en Narukami. Ik en Dexist waren beiden geen burgers, maar wel goed. Max is een burger volgens AXIO. Dat zou kunnen betekenen dat hij een wolf in schaapskleren is. Ik ben niet zeker, maar ik wil horen wat jullie ervan denken. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Maar als de wolven die info hebben waarom hebben zou jou er dan nog niet gelunched? Reageren
Dexist Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 (bewerkt) Wie zegt dat de wolven die info hebben/hadden? Bewerkt: 24 augustus 2015 door Dexist Reageren
NickOwnage Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Wie zegt dat de wolven die info hebben? Zij kunnen dit topic toch ook lezen.. Reageren
Dexist Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Dat klopt het het is vandaag gepost, dus de lunch moet nog komen Reageren
NickOwnage Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Eli gaf gisteren/eergisteren al aan dat jij goed was. Reageren
Dexist Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Oh zo, tjah waarschijnlijk wouden ze voor een belangrijke rol gaan. En ze weten sowieso wie allemaal goed zijn. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Oh zo, tjah waarschijnlijk wouden ze voor een belangrijke rol gaan. En ze weten sowieso wie allemaal goed zijn. Ja, das waar. Ben benieuwd hoe ze die streak van al die burgers met een rol zo snel hebben weten uit te schakelen. Reageren
Nissan Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Ik zou graag Phoenix eens wat constructiefs zien brengen, we komen gewoon niet verder zonder input van anderen imo. De hele discussie word door 4 of 5 personen (van de 15?) gevoerd.. Beetje gebrekkig. Reageren
sabinee1995 Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Ik heb net geprobeerd de 36 pagina's terug te lezen, maar het werd op een gegeven moment te veel. Ik kan nog steeds niet echt een touw aan vast knopen. Maar ik heb een gevoel dat teka een wolf is. Dit is puur gevoelsmatig. Mijn lynch kan nog veranderen. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 (bewerkt) Guys, ik was zowat de hele dag weg i.v.m. school, opeens gaan jullie mij verdenken dat ik een wolf ben. Oke? En ik had sowieso de tekst: 'Het vosje blijkt de wolf te zijn?' niet op de klaagmuur gezet aangezien ik geen gebruik maak van de 'muur'. Bewerkt: 24 augustus 2015 door .PhoeniX. Reageren
Dexist Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Maar je hebt vast wel een verdachte op het oog. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Misschien wel, ja. Maar ik ga echter geen 36 pagina's lezen, dat is te vermoeiend werk na een lange dag school. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.