Dexist Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Dus phoenix wil geen moeite doen om de onschuldigen levend te houden? Raar.. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 24 augustus 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 "De goochelaar komt eraan!" Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Ohja, dat ook nog. Alleen ik begrijp die functie nou niet helemaal. Is het nou zo dat als je bijvoorbeeld een burger bent en wordt verwisseld wordt met een wolf. Dat jij dus wolf wordt en die andere een burger? Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 24 augustus 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Nee je blijft bij de zelfde groep horen. Je krachten kunnen alleen veranderen. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Ahja, ik begrijp het, dankjewel! Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Als de goochelaar vanavond alle rollen van wolven met die van burgers wisselt, kan het dan zijn dat we na vanavond het dubbele aantal wolven hebben? Dan kon die rol nog wel eens heel gevaarlijk worden. Reageren
Dexist Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Voor zo ver ik het begrijp Persoon A is burger met X kracht persoon B is wolf die wisselen. Dan is het persoon A zonder kracht en persoon B wolf met kraccht X Reageren
super_senne Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Even voor het spel... Weten de wolven wie de wolf in schaapskleren is? Reageren
super_senne Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 En als als de gocchelaar rollen verwisseld krijgen we dus goede wolven? Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 24 augustus 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 De wolven kennen het wolf in schaapskleren. En ze blijven slecht, maar je kan een wolf met jagerskrachten krijgen. Reageren
sabinee1995 Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Oké nu snap ik het helemaal niet meer. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 24 augustus 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 (bewerkt) De heks was die middag bezig om een drankje te creeëren. Hij hoefde er alleen nog maar een teennagel in stoppen en het was klaar. Hij scheurde een stuk van zijn eraf en deed het in de pot. Zijn teen bloedde maar het zou het waard zijn, hij dacht te weten wie de wolf was en als hij dit zometeen over die persoon heen zou gooien, dan zou Wakkerdam van een wolf minder last hebben, althans dat dacht hij. ____________ De goochelaar heeft ondertussen zijn werk gedaan. De mensen die een nieuwe kracht krijgen zullen hun kracht aangevuld krijgen. Als je dus met de heks ruilt heb je alsnog een doodsdrankje en als je met cupido ruilt kan je weer twee pijlen afschieten en komen er dus nieuwe geliefden. Bewerkt: 24 augustus 2015 door Crazy-Ghost Reageren
super_senne Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Welke mongool heeft dit gedaan? Reageren
sabinee1995 Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Ik wist het wel Phoenix was onschuldig. Mijn lynch gaat naar teka loca Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.