Dexist Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Stel. De goochelaar doet de namen van persoon x y en z in de hoge hoed. X = wolf Y= burger met ziener krachten Z= burger de rollen worden door elkaar gehusseld uitkomst X = wolf(blijft altijd wolf) met cupido krachten y = burger met geen ziener krachten meer (is naar de wolf gegaan) Z = burger zonder krachten (kreeg de kracht van de wolf maar die heeft geen krachten naast wolf zijn) Reageren
super_senne Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Is naru de heks? Die zei iets over .phoenix Reageren
Dexist Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Hmmm nu maar goed opletten met je levensdrankje heks! Waarom opeens phoenix, heks Reageren
Dexist Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Is naru de heks? Die zei iets over .phoenix Nee anders had de ziener dat wel gezien. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 24 augustus 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Stel. De goochelaar doet de namen van persoon x y en z in de hoge hoed. X = wolf Y= burger met ziener krachten Z= burger de rollen worden door elkaar gehusseld uitkomst X = wolf(blijft altijd wolf) met ZIENER krachten y = burger met geen ziener krachten meer (is naar de wolf gegaan) Z = burger zonder krachten (kreeg de kracht van de wolf maar die heeft geen krachten naast wolf zijn) Ja dat klopt. Ik heb onder mijn vorige post ook nog voor wat opheldering gezorgd. Reageren
sabinee1995 Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Kan de heks Phoenix niet meer levend maken ? Reageren
super_senne Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Dat stuk over teen nagel was echt horror :O Reageren
super_senne Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Weten we zeker dat de ziener naru bekeken heeft dan? Reageren
Dexist Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Misschien is er nu wel een wolf met heksen krachten... Reageren
super_senne Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Krijgt de heks te weten wie er sterft? Reageren
super_senne Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Dat is niet goed... Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Hmm, kut dat we weer een burger dood zijn. Narukumi maakt zich nu wel verdacht daar op hem te zitten. Daarnaast vind ik het verbond tussen de drie heren (Eliott, Dexist en Narukumi) raar. Reageren
Dexist Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Want? We hebben al uitgelegd waarom we elkaar meer vertrouwen dan dat we met de rest doen. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Ja maar wat jullie vertellen hoeft niet per se waar te zijn. Wie weet is Narukumi wel de wolf in schaapskleren. Reageren
Dexist Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 (bewerkt) Ik wist het wel Phoenix was onschuldig. Mijn lynch gaat naar teka loca Mijn Lynch gaat ook naar TekaLoca redenen zijn wel terug te vinden. En ik ben deze avond niet aanwezig. @hierboven, dat klopt dat zeiden we ook al. Bewerkt: 24 augustus 2015 door Dexist Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.