Jump to content

[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #3


Crazy-Ghost

Recommended Posts

  • Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • super_senne

    136

  • 3L1077

    135

  • NickOwnage

    97

  • Dexist

    84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik vind het spijtig maar ik denk dat mijn lynch naar Narukami uitgaat... Ik weet dat hij zogezegd burger is, maar hij kan nog altijd wolf in schaapskleren zijn, en dan was hij de wolf die wist dat AXIO de ziener was...

Risicovol, maar lynch voor Narukami. Als ik vanavond dood ben en hij niet, is hij bijna zeker wolf.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht dat je beter wist Eliott sad2.gif Ik ga zelf voor super_senne, ik vind zijn gedrag (ongeacht welk excuus) vreemd.

Eliott, dat is echt de slechtste redenatie die je kunt bedenken. Je lokt nu dus gewoon uit dat je opgegeten wil worden omdat het dan zogezegd mijn schuld zou zijn. En dat terwijl die goochelaar iets heel interessants heeft afgeleverd bij mij..

Link to comment
Delen op andere websites

BELANGRIJKE UPDATE:

Ik, een tweede betrouwbare partij en nog iemand zijn in de toverhoed gegooid. De tweede betrouwbare partij heeft mijn rol gekregen, de derde heeft de tweede rol gekregen en ik heb wolf gekregen, dus nu ben ik een gewone burger.

Als de magiër mij de drie namen kan geven, weet ik vanavond nog wie de wolf is.

VERZOEK AAN DE MAGIER: STUUR MIJ EEN PM MET DE DRIE NAMEN DIE JE IN DE HOED HEBT GESTOKEN. ALS JE DE NAAM VAN DE TWEEDE PARTIJ JUIST HEBT WEET IK DAT IK JE KAN VERTROUWEN. DOE DIT VOOR VANAVOND. PM.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht dat je beter wist Eliott sad2.gif Ik ga zelf voor super_senne, ik vind zijn gedrag (ongeacht welk excuus) vreemd.

Eliott, dat is echt de slechtste redenatie die je kunt bedenken. Je lokt nu dus gewoon uit dat je opgegeten wil worden omdat het dan zogezegd mijn schuld zou zijn. En dat terwijl die goochelaar iets heel interessants heeft afgeleverd bij mij..

Van wie? En wat?

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...