super_senne Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Jij probeert ons wel heel erg te overtuigen dat je geen wolf bent he? vind je het gek.... Ik ben geen wolf en Ik wil niet dood.En ik daxht van straks komen mensen zeiken dat ik hinnte dat ik een wolf was Reageren
Nissan Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Maar je bent toch een wolf? We hebben samen al die lui opgegeten.. Reageren
super_senne Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Maar je bent toch een wolf? We hebben samen al die lui opgegeten.. ja... Man precies die.... Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Tevens gaat mijn lynch naar Narukami, hij heeft zichzelf verraden als wolf (paar pagina's terug te lezen) en ik vertrouw erop dat Eli het bij het juiste eind heeft. Lynch: Narukami Reageren
Froodooo Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Het wordt wel een spektakelstuk, vanavond. Narukami die wordt gelyncht, Eli die door de wolven wordt verslonden en Dexist die een schot van het jachtgeweer krijgt. Eerste rang claimed! Reageren
sabinee1995 Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Als eli even dexist worden opgegeten, welke actievelingen blijven er dan over? Reageren
sabinee1995 Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Het wordt wel een spektakelstuk, vanavond. Narukami die wordt gelyncht, Eli die door de wolven wordt verslonden en Dexist die een schot van het jachtgeweer krijgt. Eerste rang claimed! popcorn delen? Reageren
Froodooo Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Het wordt wel een spektakelstuk, vanavond. Narukami die wordt gelyncht, Eli die door de wolven wordt verslonden en Dexist die een schot van het jachtgeweer krijgt. Eerste rang claimed! popcorn delen? Ja hoor, d'r is nog wel een plekje vrij. Reageren
Megadreams Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Is er nog popcorn over voor mij? Reageren
sabinee1995 Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 (bewerkt) Is er nog popcorn over voor mij? We pakken er wel een bak bij. edit: ik zie het froodooo een hele GROTE zak met popcorn heeft geregeld. Bewerkt: 24 augustus 2015 door sabinee1995 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.