Jump to content

[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #3


Crazy-Ghost

Recommended Posts

fHQaIjr.png

9zJYsvS.png

Die dag zou een compleet andere dag dan de andere worden, dag vier was speciaal en dat voelde je al meteen. Het begon eigenlijk al gelijk toen Phoenix met een vergiftiging werd gevonden in het dorp, hij was een gewone burger maar moest ook vergiftigd zijn door een andere burger aangezien de wolven nooit zo subtiel iemand zouden vermoorden.

n7Bg3of.png

De meeste burgers waren verbijsterd door deze moord maar wisten nog steeds niet echt op wie te stemmen. Totdat ze er achter kwamen dat Narukami een wolf was, het was over duidelijk. Omdat hij ook zag dat hij snel gedood zou worden probeerde hij nog weg te rennen. Gelukkig voor hem had hij een extreem goede conditie doordat hij 's nachts als een wolf door de straten rende. Hij kon zijn huis nog net in komen en pakte zijn jachtgeweer dat hij onder zijn bed had verstopt. Hij wist dat dit moment zou komen en had daarom er voor gezorgd dat hij een wapen thuis verborgen had.

Hij liep met zijn geweer naar buiten en begon wild om zich heen te schieten. Met zijn schot raakte hij Froodooo die overleed. De resterende burgers hadden hem echter al omsingeld waardoor hij niet nog meer mensen kon vermoorden. Narukami werd opgepakt en doodgestoken door de resterende burgers

ICh3U2T.png

T5Mlrr6.png

Extra info: Narukami kreeg door de goochelaar de jagerskracht van Dexist als bonus op zijn rol.

mPzMzNp.png

UnozHHd.png

laNFLT6.png



Die avond zaten de wolven weer bij elkaar, zoals altijd, het water stond ze nu toch wel wat meer aan de lippen en terwijl ze een paar dagen geleden overtuigd waren van de overwinning lag alles nu anders. Gister was Thunderduck al overleden en vandaag was Narukami al overleden, ze moesten iets doen tegen al die veel te slimme dorpelingen. Ze besloten om een van de 'meesterbreinen' achter de dood van Narukami te vermoorden..

yFnu5W6.png

EM1Wb45.png

Extra info: Dexist was eerst een jager maar heeft zijn krachten verloren door de goochelaar. Hij kreeg wel de rol van iemand anders uit de hoed en dat was cupido.

______________________________________________________________

Een wolf kwijt, maar met Dexist dus ook een belangrijke actieve burger weg.

Er zijn nu nog drie wolven over in het spel, dus succes ermee.

En froodoo is dus ook dood, heeft het nog net tot zijn goocheltruc volgehouden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • super_senne

    136

  • 3L1077

    135

  • NickOwnage

    97

  • Dexist

    84

Top Posters In This Topic

Posted Images

hXlZ2H7.png

Ik heb vandaag een fout begaan, maar heb ook iemand gered. Ik sta quitte. Een tip voor aankomende nacht: Together heeft als enigste een afwijkende mening, daarnaast kan een wolf niet op een wolf stemmen. Together moet dus wel een wolf zijn. -De Heks

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had ook gewoon op Narukami kunnen stemmen. Ik ben geen wolf. Jammer dat de ziener niet meer in het spel zit, die had het kunnen bevestigen. Ik ben een doodnormale burger.

Bewerkt: door Together
Link to comment
Delen op andere websites

Jongens ik weet mijn lynch al...

Lynch: bierbuikje

Narukami was de eerste die stemde voor zijn burgermeesterschap....

Kortom ik denk dat we bierbuikje teveel vertrouwen....

En ik denk dat together het bericht op de klaagmuur heeft gezet om niet verdacht te zijn... Kijk maar naar de tijden...

Bewerkt: door super_senne
Link to comment
Delen op andere websites

Jongens ik weet mijn lynch al...

Lynch: bierbuikje

Narukami was de eerste die stemde voor zijn burgermeesterschap....

Kortom ik denk dat we bierbuikje teveel vertrouwen....

Ik heb ook een naar gevoel over hem. Maar datzelfde geld voor dejarno en tekaloca. Ik denk dat dit de 3 overige wolven zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...