super_senne Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Okay hier komen ze! Reageren
Megadreams Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Je probeert wanhopig de aandacht van jezelf vandaan te krijgen. Reageren
3L1077 Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Ik heb de hele tijd getwijfeld over Senne, maar zijn verdachtheid gaat in een stijgende lijn. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 24 augustus 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Woef woef super_senne. Reageren
sabinee1995 Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Ik heb de hele tijd getwijfeld over Senne, maar zijn verdachtheid gaat in een stijgende lijn. Deze mening deel ik ook. Ik snap dat je wanhopig kan reageren omdat je er niet uit wilt. Maar zo wanhopig? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Je vertoont voor mij te vreemd gedrag senne, om mijn part lynchen we je morgen. Reageren
Together Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Ja, werd het te warm onder je voeten senne? Reageren
super_senne Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Ja lynch mij maar maar alle wolven zijn volgens mij froodoo nickownage en bierbuikje... Kijk eens naar de feiten... Ze zijn met de lynch van thunder allemaal eerst op mij gegaan en op laatste moment geswitched toen het hun te duidelijk werd dat thunder zoiezo doodging! Met max stemde ze ook op het laatst naar max toe... Ik ben wanhopig omdat ik jullie MOET overtuigen... Kom uit jullie tunnelvisie... Als ik een wolf zou zijn zou ik veel voorzichtiger doen! Kom uit die facking tunnelvisie! We hebben ze! Reageren
3L1077 Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Ja lynch mij maar maar alle wolven zijn volgens mij froodoo nickownage en bierbuikje... Kijk eens naar de feiten... Ze zijn met de lynch van thunder allemaal eerst op mij gegaan en op laatste moment geswitched toen het hun te duidelijk werd dat thunder zoiezo doodging! Met max stemde ze ook op het laatst naar max toe... Ik ben wanhopig omdat ik jullie MOET overtuigen... Kom uit jullie tunnelvisie... Als ik een wolf zou zijn zou ik veel voorzichtiger doen! Kom uit die facking tunnelvisie! We hebben ze! Froodooo was geen wolf. Reageren
super_senne Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Voor mijn part lynchen jullie mij maar! Maar ik wil wel excuses dat iniedergeval bierbuikje een wolf is! Reageren
super_senne Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Ja lynch mij maar maar alle wolven zijn volgens mij froodoo nickownage en bierbuikje... Kijk eens naar de feiten... Ze zijn met de lynch van thunder allemaal eerst op mij gegaan en op laatste moment geswitched toen het hun te duidelijk werd dat thunder zoiezo doodging! Met max stemde ze ook op het laatst naar max toe... Ik ben wanhopig omdat ik jullie MOET overtuigen... Kom uit jullie tunnelvisie... Als ik een wolf zou zijn zou ik veel voorzichtiger doen! Kom uit die facking tunnelvisie! We hebben ze! Froodooo was geen wolf. oh verkeerde... Ik lette ff niet goed op... Reageren
super_senne Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Maar nick en bb zijn zoiezo wolf! Reageren
Together Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Wie is je 3e dan? Hoeveel wolven zitten er eigenlijk in? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Die kan ik je in ieder geval niet geven, je manoeuvreert jezelf vooral in een onmogelijke situatie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.