super_senne Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Dat is dus het gevaar... We vertrouwen hem zonder dat we zeker zijn van zijn rol... Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Evenmin weten we jou rol en toch roep je iedereen op met je mee te gaan, hoe kun je bewijzen dat jij de waarheid spreekt? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Wat een verbazingwekkende wending. :o Ik lees alles terug en me mond valt ervan open. Succes, Senne. 3 wolven over.. Ik ben het in ieder geval niet. BB heeft mijn inzet daarvoor nog onthouden. Mijn SL-lidmaatschap en dat was gemeend. Morgenavond weer sluitdienst. Dus actief tot 15:00. Reageren
Megadreams Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Mijn SL-lidmaatschap en dat was gemeend. Dergelijke forumgerelateerde dingen houden we er natuurlijk in dit spel uit. Ik kan evengoed zeggen dat ik er m'n moderatorschap om zou verwedden terwijl ik dat in principe niet meer ben. Zelf vertrouw ik meer op Bierbuikje dan op de wanhopige super_senne. Reageren
super_senne Geplaatst: 25 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2015 Dat kan... Maar kij zelf even rustig naarb het topic met alle info die je nu hebt... Ik ben weer een beetje gekalmeerd... Maar dan van je op wat voor n tunnelvisie je hebt... Ik wordt vanavond toch geluncht.... En daarbij ik denk dat we beter eliot als burgermeester kunnen hebben waar we zeker van zijn dan een bb waar ik en misschien zo ook andere als een zekere wolf hebben... Reageren
NickOwnage Geplaatst: 25 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2015 Dergelijke forumgerelateerde dingen houden we er natuurlijk in dit spel uit. Ik kan evengoed zeggen dat ik er m'n moderatorschap om zou verwedden terwijl ik dat in principe niet meer ben. Aah. Reageren
3L1077 Geplaatst: 25 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2015 Ik zou mijn geld inzetten op EnergyCorse, maar voor het eerst moet ik ook gokken. Hopelijk een aanwijzing tegen vanavond. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 25 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2015 En toen was er ineens grote inactiviteit.. --.- Reageren
sabinee1995 Geplaatst: 25 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2015 En toen was er ineens grote inactiviteit.. --.- Waarschijnlijk omdat het een werkdag en schooldag is hè haha. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 25 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2015 Vind ik niet kunnen. Reageren
sabinee1995 Geplaatst: 25 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2015 Vind ik niet kunnen. Laten wij eens gaan praten. Wie is de wolf? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 25 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2015 Persoonlijk zou ik zeggen Megadreams, want hij wil zijn Moderatorschap niet inleveren. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 25 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2015 Omdat hij dat al niet meer is, zegt hij. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 25 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2015 (bewerkt) Dat las ik inderdaad, was ook een grapje. Ik ga werken en ik stem alvast. EnergyCorse we hebben toch niks aan hem dus missen hem ook niet. Bewerkt: 25 augustus 2015 door NickOwnage Reageren
sabinee1995 Geplaatst: 25 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2015 We moeten niet gaan lynchen omdat hij toch niks doet. We moeten een wolf uitschakelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.