super_senne Geplaatst: 25 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2015 Er kan nog veel gerbeuren maar dit is wel de meest spannende nacht... Reageren
sabinee1995 Geplaatst: 25 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2015 EnergyCorse Waarom enwrgyCorse? Reageren
Together Geplaatst: 25 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2015 Omdat hij zich op de achtergrond houd? Dat vind 3L1077 misschien verdacht? Reageren
3L1077 Geplaatst: 25 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2015 EC heeft helemaal in het begin een absurd vreemde stem uitgebracht en ik en Dexist hebben hem al een tijdje verdacht. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 25 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2015 (bewerkt) Hmm.. Hij zat gisteren ook in de chat over dit spel te praten, maar hij bemoeit zich er niet zo mee in het speltopic zelf. Wel jammer. Mag ik vragen waarom je hem dan precies verdenkt? Enkel vanwege die ene rare lynchstem? Bewerkt: 25 augustus 2015 door TekaLoca Reageren
super_senne Geplaatst: 25 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2015 Teka.... Wie heb jij gelyncht? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 25 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2015 Nog niemand, ik wacht op meer informatie, vandaar ook mijn post naar Eliott toe. Reageren
3L1077 Geplaatst: 25 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2015 En doordat er werd gezegd dat er minstens een van de wolven tussen de inactievelingen zat. Twee dingen die EnergyCorse voor mij verdacht maken. Als ik op iemand anders zou stemmen zou het puur buikgevoel zijn; dit is nog enigzins een redenering. Reageren
super_senne Geplaatst: 25 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2015 Teka... Zoals het er nu naar uitziet op wie ga je stemmen? Reageren
super_senne Geplaatst: 25 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2015 Elliot het is maar klaagmuur... Reageren
3L1077 Geplaatst: 25 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2015 De wolven zouden zoiets nooit op de klaagmuur zetten. Ze willen net dat we de actieve leden lynchen, niet de inactieve Reageren
TekaLoca Geplaatst: 25 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2015 Teka... Zoals het er nu naar uitziet op wie ga je stemmen? Ik denk dat Eliott weleens gelijk kan hebben... Maar ik heb nog 40 minuten om mijn stem te plaatsen. Reageren
sabinee1995 Geplaatst: 25 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2015 Ik weet het niet hoor voor mij is EnergyCorse niet zo verdacht maar dat komt waarschijnlijk omdat ik bij het begin van dit spel niet actief was Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 25 augustus 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2015 De stemming lijkt erg verdeeld. Zo raken we het moeilijk eens, echter ben ik van mening dat er een compleet overduidelijke wolf tussen ons bevindt. NickOwnage wel te verstaan, voor vandaag heeft hij zonder een goede reden Energycose voorgesteld, gisteren heeft hij niet gestemd (misschien iets te opvallend als hij niet op zijn medewolf Narukumi zou stemmen?), de dag ervoor stemde hij op onze ziener, AXIO. De dagen ervoor houd ik dan even geen rekening mee gezien we toen geen wolven hebben gevangen. Dit is toch overduidelijk een wolf!? Dit zou een betere lynch zijn dan een half gedeelde mening waar we absoluut niet zeker weten als het een wolf is. Dus denk nog goed na en lynch alsjeblieft NickOwnage! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.