Jump to content

[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #3


Crazy-Ghost

Recommended Posts

  • Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • super_senne

    136

  • 3L1077

    135

  • NickOwnage

    97

  • Dexist

    84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Is een burgemeester verplicht? In de vorige edities lag hij er in een nacht uit.

Daarom dat ik bb al een lange tijd verdenk. In de vorige edities lag de burgemeester er idd heel snel uit en nu houd die het al nachten vol.

Link to comment
Delen op andere websites

Serieus vertrouwen we klaagmuur? Een wolf kan hetber opgezet hebben... Zelfs als ik gisteren op de klaagmuur had gezet bierbuikje is een wolf... Dan is dat toch goed?

Of niet? Maar ik moet jullie wel nageven toen ik wolf was verzon ik een smoesje (wat gedeeltelijk waar was maar ik versterkte het) waarom ik me op de achtergrond hield.

EDIT: ik heb deze pagina niet gelezen :puh:

Bewerkt: door super_senne
Link to comment
Delen op andere websites

Is een burgemeester verplicht? In de vorige edities lag hij er in een nacht uit.

Daarom dat ik bb al een lange tijd verdenk. In de vorige edities lag de burgemeester er idd heel snel uit en nu houd die het al nachten vol.

Ik ben een geboren leider. :sigaar:

Maar even serieus, ben in editie 1 en 2 ook burgemeester geweest. Heb het alle keren het langst vol gehouden dus ik denken dat ik de hele top 3 bezet qua burgemeesterschappen.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar even serieus, ben in editie 1 en 2 ook burgemeester geweest. Heb het alle keren het langst vol gehouden dus ik denken dat ik de hele top 3 bezet qua burgemeesterschappen.

Wat wil je hiermee bereiken? :)

Een burgemeester positie in real life ofzo. :bier:

Aangezien mijn positie nogal ter discussie wordt gesteld omdat ik mogelijk een wolf ben wil ik graag even wat ophelderen. Ten eerste heb ik mede al twee wolven weggestemd (ThunderDuck en Narukami). Dat zou een echte wolf nooit doen omdat die dan zijn halve team uitgeschakeld. In tactisch opzicht helemaal niet handig als je dit spel nog wilt winnen. Ten tweede is de reden dat ik dagelijks zo laat stem juist omdat ik in de positie van burgemeester zit. In geval van gelijke stemming op twee deelnemers telt mijn stem dubbel. Het heeft geen zin om als burgemeester vroeg op de dag je stem uit te brengen als er twee andere deelnemers in de gevarenzone zitten. Het is dan aan mij om de juiste afweging te maken en de verdachtste weg te stemmen en dat vertrouwen heb ik van vrijwel iedereen gekregen. Als ik die verantwoordelijkheid niet zou nemen hoef ik ook geen burgemeester te zijn.

Bewerkt: door Bierbuikje
Link to comment
Delen op andere websites

Maar omdat je op het laatst stem maakt het vaak toch niet uit, want dan zit iedereen al op diegene. Dus zelfs als jij op een ander zou stemmen zou het niet uitmaken. Het maakt je alleen verdachter.

Het maakt wel uit, want het is niet gegarandeerd dat de stem unaniem voor iemand is. Het kan nog altijd eindigen in een gelijkspel en dan kom ik weer in beeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...