super_senne Geplaatst: 26 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2015 Ik lag nu letterlijk echt... Dat heb ik normaal nooit Reageren
DeJarnoxD Geplaatst: 26 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2015 Ik lach nu letterlijk echt... Dat heb ik normaal nooit. Ben je dan meestal triest? Reageren
super_senne Geplaatst: 26 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2015 Ik he trouwens een vriend die heeft door een foutje 2 vakken niet op zijn rooster staan en hij heeft morgen dus irste (haha) uur vrij... Reageren
sabinee1995 Geplaatst: 26 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2015 Ik lach nu letterlijk echt... Dat heb ik normaal nooit. Ben je dan meestal triest? Ik denk dat hij lagg bedoelt in de zin dat zijn computer,telefoon,mobiel niet naar behoren werkt. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 26 augustus 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2015 Vandaag wordt één van de belangrijkste dagen tot nu toe. Er zijn nog negen deelnemers in het spel en daarvan zijn er drie wolven. Na vandaag leven er hoogstwaarschijnlijk nog zeven deelnemers, als er vandaag niemand uitgaat is het bijna onmogelijk voor de burgers om nog te winnen. Ik ben trouwens wel blij met de opkomst. Bijna iedereen heeft gestemd, maar het is tijd voor het moment van de waarheid! Vandaag moet het gebeuren voor de burgers, er zijn twaalf mensen overleden en daarvan waren er maar twee wolven. Dat het vandaag tussen NickOwnage en Bierbuikje zou gaan was duidelijk. Er was een enkeling die op Senne stemde voor de rest leek het dorp geheel opgedeeld in twee kampen. Een deel was tegen Nick en een deel tegen de burgemeester, die volgens velen zijn geloofwaardigheid had verloren. Hoe kon die man al zo lang overleven? Het was heel spannend en ging erg gelijk op. Het ene moment stond Nick op het lunt gelyncht te worden en het andere moment leek Bierbuikje het doelwit te worden. Dat Nick het zou worden leek te gebeuren toen Bas op hem stemde maar kort daarna veranderde Eliott toch van mening. Toen Together en Later TekaLoca nog op de valreep stemde was het duidelijk. Bierbuikje zou gelynched worden. De wolven vonden het weleens tijd worden dat Eliott gedood zou worden. Na hun moordpoging op dag een hadden ze eigenlijk niet meer naar hem omgekeken. Maar dit was het moment dat het zou moeten gebeuren, ze waren nog maar met zijn tweeën en vanuit Eliott leek toch wel de meeste dreiging uit te gaan. Eliott was eerst cupido maar door de goochelaar is dit van hem afgepakt. ______________________________________________________________ Een wolf dood dus.. Nog zeven deelnemers en twee wolven. Succes! Reageren
sabinee1995 Geplaatst: 26 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2015 Yes bb heeft ons al die tijd voorgelogen met zijn burgemeesterschap.nu teka en dejarno nog Reageren
DeJarnoxD Geplaatst: 26 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2015 Senne had dus toch gelijk, wie had dit gedacht. Sorry dan dat ik aan je getwijfeld heb man. Reageren
super_senne Geplaatst: 26 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2015 (bewerkt) Rip eliott ik zal je missen... Is het nu duidelijk dat ik burger ben? Moeten we een nieuwe burgermeester? Bewerkt: 26 augustus 2015 door super_senne Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 26 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2015 Oke....hoe ga ik dit uitleggen? Reageren
Together Geplaatst: 26 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2015 Lekker hoor senne. Ik had eerst mijn twijfels maar dit is top! Wie waren je andere verdachten? Reageren
super_senne Geplaatst: 26 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2015 (bewerkt) Lynch: bassieboy... Inmiddels tekka en bas... Bewerkt: 26 augustus 2015 door super_senne Reageren
NickOwnage Geplaatst: 26 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2015 Jammer Eli goed gespeeld! We zaten juist met BB. Is dit bewijs, Bas? Reageren
sabinee1995 Geplaatst: 26 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2015 Is een burgemeester echt nodig? Reageren
super_senne Geplaatst: 26 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2015 Geef toe... Jullie zaten echt in een tunnelvisie? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.