Together Geplaatst: 26 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2015 Tunnelvisie, in de zin van? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 26 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2015 Voel me wel schuldig. Vanaf dag 3 of iets heb ik contact gezocht met Bierbuikje, hij leek me te vertrouwen... in die tijd hebben we veel besproken. Zo zijn we samen eruit gekomen om .Phoenix te lynchen. Het was erg lastig wie we moesten lynchen. Maar we hadden het idee dat we Narukumi via de gewoon lynch moesten laten doen en .Phoenix als tweede wolf. Niet dus... Ik snap dat het vertrouwen in mij nu wel op 0 staat, ik heb ook spijt dat ik zo in de tunnelvisie zat. In ieder geval kan ik jullie verzekeren dat ik wel de heks ben en ondanks mijn verkeerde stem toch gewoon 'goed' ben. Reageren
super_senne Geplaatst: 26 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2015 (bewerkt) Omdat uullie mij niet vertrouwden en wel bb Ik vind together ook wel verdacht... En bas... Als jij de heks was waarom had jij dan eliott niet gered? Bewerkt: 26 augustus 2015 door super_senne Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 26 augustus 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2015 Jullie zijn nu met een oneven aantal, dus een burgemeester is voor de laatste dagen niet nodig denk ik. Reageren
sabinee1995 Geplaatst: 26 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2015 Voel me wel schuldig. Vanaf dag 3 of iets heb ik contact gezocht met Bierbuikje, hij leek me te vertrouwen... in die tijd hebben we veel besproken. Zo zijn we samen eruit gekomen om .Phoenix te lynchen. Het was erg lastig wie we moesten lynchen. Maar we hadden het idee dat we Narukumi via de gewoon lynch moesten laten doen en .Phoenix als tweede wolf. Niet dus... Ik snap dat het vertrouwen in mij nu wel op 0 staat, ik heb ook spijt dat ik zo in de tunnelvisie zat. In ieder geval kan ik jullie verzekeren dat ik wel de heks ben en ondanks mijn verkeerde stem toch gewoon 'goed' ben. Ik vertrouw je Reageren
NickOwnage Geplaatst: 26 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2015 Ik geloof dat jij heks bent, Bas. We moeten gewoon goed kijken. Willen we een burgemeester? Hoeft van mij niet perse. Reageren
sabinee1995 Geplaatst: 26 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2015 Wie denkt dat teka den wolf is ? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 26 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2015 Het drankje heb ik gebruikt op Eliott, het is alleen nooit in het bericht gemeld. Dat was dus blijkbaar de bedoeling van de wolven. De avond dat het overduidelijk was dat Dexist en 3L1077 dood zouden gaan hebben ze bewust gekozen om 3L1077 te laten leven omdat ik daar mijn elixer op in had gezet. Bierbuikje zei ook nog dat ik hem zo voor mijzelf moest gebruiken. Reageren
super_senne Geplaatst: 26 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2015 (bewerkt) Okay... Ik geloof je... Indirect heb je eliott gered Bewerkt: 26 augustus 2015 door super_senne Reageren
sabinee1995 Geplaatst: 26 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2015 Het drankje heb ik gebruikt op Eliott, het is alleen nooit in het bericht gemeld. Dat was dus blijkbaar de bedoeling van de wolven. De avond dat het overduidelijk was dat Dexist en 3L1077 dood zouden gaan hebben ze bewust gekozen om 3L1077 te laten leven omdat ik daar mijn elixer op in had gezet. Bierbuikje zei ook nog dat ik hem zo voor mijzelf moest gebruiken. Dus ze hebben er voor gezorgt dat jij je levensdrankje voor niks hebt gebruikt? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 26 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2015 Daar komt het wel op neer, helaas Reageren
DeJarnoxD Geplaatst: 26 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2015 Eliott heeft gezegd zijn lijstje te bekijken: Bierbuikje 65% NickOwnage 60% Bassieboy 35% Senne 20% (?) Al denk ik niet dat Senne nu nog verdacht is na zijn daad vandaag, wat denken jullie. Reageren
sabinee1995 Geplaatst: 26 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2015 Eliott heeft gezegd zijn lijstje te bekijken: Bierbuikje 65% NickOwnage 60% Bassieboy 35% Senne 20% (?) Al denk ik niet dat Senne nu nog verdacht is na zijn daad vandaag, wat denken jullie. Vervang senne en bas door dejarno en tekaloca Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 26 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2015 Ik begin nu het gevoel te krijgen dat TekaLoca (sorry makker) ook een wolf is. Alleen dat is het leuke, toen Dexist cupido is geworden heeft hij een stelletje van mij en TekaLoca gemaakt. Dit omdat hij ons toen verdacht. Om het spel te winnen zou ik haast wel dood moeten. Ik heb er bewust voor gekozen het nog niet te vertellen, maar nu Bierbuikje een wolf blijkt te zijn kan ik het het beste delen. Ik had me al een paar dagen dood verwacht, maar gezien dat nog niet gebeurd is lijkt het erop dat onze TekaLoca een wolf is en daarom nog niet gelyncht is. (Als ik geluncht wordt, sterft TekaLoca immers ook) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.