Jump to content

[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #3


Crazy-Ghost

Recommended Posts

  • Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • super_senne

    136

  • 3L1077

    135

  • NickOwnage

    97

  • Dexist

    84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Voel me wel schuldig. Vanaf dag 3 of iets heb ik contact gezocht met Bierbuikje, hij leek me te vertrouwen... in die tijd hebben we veel besproken. Zo zijn we samen eruit gekomen om .Phoenix te lynchen. Het was erg lastig wie we moesten lynchen. Maar we hadden het idee dat we Narukumi via de gewoon lynch moesten laten doen en .Phoenix als tweede wolf. Niet dus...

Ik snap dat het vertrouwen in mij nu wel op 0 staat, ik heb ook spijt dat ik zo in de tunnelvisie zat. :puh: In ieder geval kan ik jullie verzekeren dat ik wel de heks ben en ondanks mijn verkeerde stem toch gewoon 'goed' ben.

Link to comment
Delen op andere websites

Voel me wel schuldig. Vanaf dag 3 of iets heb ik contact gezocht met Bierbuikje, hij leek me te vertrouwen... in die tijd hebben we veel besproken. Zo zijn we samen eruit gekomen om .Phoenix te lynchen. Het was erg lastig wie we moesten lynchen. Maar we hadden het idee dat we Narukumi via de gewoon lynch moesten laten doen en .Phoenix als tweede wolf. Niet dus...

Ik snap dat het vertrouwen in mij nu wel op 0 staat, ik heb ook spijt dat ik zo in de tunnelvisie zat. :puh: In ieder geval kan ik jullie verzekeren dat ik wel de heks ben en ondanks mijn verkeerde stem toch gewoon 'goed' ben.

Ik vertrouw je

Link to comment
Delen op andere websites

Het drankje heb ik gebruikt op Eliott, het is alleen nooit in het bericht gemeld. Dat was dus blijkbaar de bedoeling van de wolven. De avond dat het overduidelijk was dat Dexist en 3L1077 dood zouden gaan hebben ze bewust gekozen om 3L1077 te laten leven omdat ik daar mijn elixer op in had gezet. Bierbuikje zei ook nog dat ik hem zo voor mijzelf moest gebruiken. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Het drankje heb ik gebruikt op Eliott, het is alleen nooit in het bericht gemeld. Dat was dus blijkbaar de bedoeling van de wolven. De avond dat het overduidelijk was dat Dexist en 3L1077 dood zouden gaan hebben ze bewust gekozen om 3L1077 te laten leven omdat ik daar mijn elixer op in had gezet. Bierbuikje zei ook nog dat ik hem zo voor mijzelf moest gebruiken. :7

Dus ze hebben er voor gezorgt dat jij je levensdrankje voor niks hebt gebruikt?

Link to comment
Delen op andere websites

Eliott heeft gezegd zijn lijstje te bekijken:

Bierbuikje 65%

NickOwnage 60%

Bassieboy 35%

Senne 20% (?)

Al denk ik niet dat Senne nu nog verdacht is na zijn daad vandaag, wat denken jullie.

Vervang senne en bas door dejarno en tekaloca

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begin nu het gevoel te krijgen dat TekaLoca (sorry makker) ook een wolf is. Alleen dat is het leuke, toen Dexist cupido is geworden heeft hij een stelletje van mij en TekaLoca gemaakt. Dit omdat hij ons toen verdacht. Om het spel te winnen zou ik haast wel dood moeten. Ik heb er bewust voor gekozen het nog niet te vertellen, maar nu Bierbuikje een wolf blijkt te zijn kan ik het het beste delen. Ik had me al een paar dagen dood verwacht, maar gezien dat nog niet gebeurd is lijkt het erop dat onze TekaLoca een wolf is en daarom nog niet gelyncht is. (Als ik geluncht wordt, sterft TekaLoca immers ook)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...