Jump to content

[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #3


Crazy-Ghost

Recommended Posts

Eliott heeft gezegd zijn lijstje te bekijken:

Bierbuikje 65%

NickOwnage 60%

Bassieboy 35%

Senne 20% (?)

Al denk ik niet dat Senne nu nog verdacht is na zijn daad vandaag, wat denken jullie.

Vervang senne en bas door dejarno en tekaloca

Waarom ik dat ik vragen mag? Ik heb je toch een uitleg gekregen die het kleinste kind begrijpt? :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • super_senne

    136

  • 3L1077

    135

  • NickOwnage

    97

  • Dexist

    84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eliott heeft gezegd zijn lijstje te bekijken:

Bierbuikje 65%

NickOwnage 60%

Bassieboy 35%

Senne 20% (?)

Al denk ik niet dat Senne nu nog verdacht is na zijn daad vandaag, wat denken jullie.

Vervang senne en bas door dejarno en tekaloca

Waarom ik dat ik vragen mag? Ik heb je toch een uitleg gekregen die het kleinste kind begrijpt? :7

Ik vertrouw je gewoon niet

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begin nu het gevoel te krijgen dat TekaLoca (sorry makker) ook een wolf is. Alleen dat is het leuke, toen Dexist cupido is geworden heeft hij een stelletje van mij en TekaLoca gemaakt. Dit omdat hij ons toen verdacht. Om het spel te winnen zou ik haast wel dood moeten. Ik heb er bewust voor gekozen het nog niet te vertellen, maar nu Bierbuikje een wolf blijkt te zijn kan ik het het beste delen. Ik had me al een paar dagen dood verwacht, maar gezien dat nog niet gebeurd is lijkt het erop dat onze TekaLoca een wolf is en daarom nog niet gelyncht is. (Als ik geluncht wordt, sterft TekaLoca immers ook)

Ik citeer dit even omdat het misschien niet meer helemaal gelezen wordt op de vorige pagina.

Bewerkt: door Bassieboy35
Link to comment
Delen op andere websites

Waar baseer je dat op, Sabine? Ik zei het op Skype al en ik ga het hier nog maar een keer herhalen: ik ga niet roepen dat ik burger ben om mijn ass te redden, jullie moeten zelf maar weten wat jullie doen. Ik ben geneigd om te zeggen dat jullie dan echt de verkeerde zouden lynchen, maar hoe geloofwaardig is dat? Ik weet dat ik jullie niet ga kunnen overtuigen, maar neem toch maar eens de moeite om alle feiten op een rijtje te zetten. Misschien raken jullie er wel aan uit :)

Link to comment
Delen op andere websites

Waar baseer je dat op, Sabine? Ik zei het op Skype al en ik ga het hier nog maar een keer herhalen: ik ga niet roepen dat ik burger ben om mijn ass te redden, jullie moeten zelf maar weten wat jullie doen. Ik ben geneigd om te zeggen dat jullie dan echt de verkeerde zouden lynchen, maar hoe geloofwaardig is dat? Ik weet dat ik jullie niet ga kunnen overtuigen, maar neem toch maar eens de moeite om alle feiten op een rijtje te zetten. Misschien raken jullie er wel aan uit :)

Nou jaron is volgens mij het minst actief in dit topic hij reageert bijna alleen alsnhij beschuldigt word. En dat hij allemaal screenshots ging sturen van zijn pc als bewijs. Dat vind ik overdreven bewijs zoeken en geeft mij het gevoel dat hij schuldig is. En bij jou omdat het me opvalt je vaak pas op het laatst stemt en omdat bas wel een mooi geloofwaardig verhaal heeft over jou.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het niet... Ik wacht maar tot morgen maar ik moet dan wel tot 4:15

En ik weet niet of we teka moeten lynchen...

Als ij burger is zijn we 3 burgers kwijt...

Bewerkt: door super_senne
Link to comment
Delen op andere websites

Over het stemgedrag kan ik je gelijk geven. Op dezelfde manier is het ook verdacht om als eerste iemand aan te wijzen (lynchen). Op elke manier dat je lynch, op welk moment dan ook, maak je jezelf verdacht, dus dat ik niet zo speciaal. En Bas' verhaal doe je ook maar mee wat je zelf wilt natuurlijk.

Wie was de persoon die het meest vertrouwd werd in dit spel? En terecht natuurlijk...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het niet... Ik wacht maar tot morgen maar ik moet dan wel tot 4:15

En ik weet niet of we teka moeten lynchen...

Als ij burger is zijn we 3 burgers kwijt...

Teka is een wolf, weet ik haast zeker.

sorry als dit Rrogant over moet komen... We moeten voorzichtig zijn met de schrale aantal burgers dat we nog hebben... Morgen kijk ik het topic nog ff goed door... Bewerkt: door super_senne
Link to comment
Delen op andere websites

Dan is dan gewoon zever. Dan kan je over iedereen iets zeggen. Senne werd toch ook beschuldigd dat hij zenuwachtig gedrag bleek te vertonen en neit deftig kan typen? Nu blijkt quasi zeker dat hij een burger is. :)

Link to comment
Delen op andere websites

,ik kan niet slapen... Ae moeten het nu goed met elkaar eens zijn... Er zijn nog maar 7 mensen... Teka is een wolf zoiezo... Maar ik denk dat we niet meteen op hem moeten stemmen want dan zijn 2 burgers kwijt en dan moet het erg goed gaan want dan is het 3 mensen tegen 1 wolf.... Dat kan lastig gaan worden... Dus als we er goed achter kunnen komen wie de 2 wolf is hebben we gewonnen!

Btw dit is denk ik wel een grote klap voor ons dat elliot dood is... Ik baal er serieus best van... Hij heeft er voor geOrgd dat ik nog leef...

Bewerkt: door super_senne
Link to comment
Delen op andere websites

Stel hé? Stel. Teka is een wolf. Gaat Bas er ook aan als we Teka lynchen. Ik stel voor dat we eerst kijken naar een andere optie. Op deze manier kan Bas nog flink van pas komen. De wolven weten ook dat Teka en Bas liefjes zijn. Dus als Teka wolf is zullen ze Bas niet op eten.

Niemand wil er in het eindstadium uit, dus ik stel voor dat we allemaal (inclusief onze inactievelingen) onze mening delen over de volgende lynch. We zitten nu al een tijdje over Jarno in, maar misschien heeft hij zelf ook nog een idee over andere mogelijke wolven.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...