sabinee1995 Geplaatst: 27 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2015 Omdat er blijkbaar verwarring over is. Er zit nog een jager in het spel. Er zit er blijkbaar nog een in Hmm geen idee wie dan de jager is. Reageren
Together Geplaatst: 27 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2015 We moeten wel gaan beslissen wie hij dan dood schiet. Voordat de jager verkeerde beslissingen maakt als hij gelyncht/gelucht word. Dus wat doen we? Want als hij ook een fout maakt en een burger pakt, kan het nog wel is heel moeilijk worden. Reageren
sabinee1995 Geplaatst: 27 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2015 Kunnen een van de 2 wolven geen jager zijn? Reageren
Together Geplaatst: 27 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2015 Dat is alleen mogelijk als de goochelaar dat heeft gedaan denk ik. Klopt dit? Reageren
super_senne Geplaatst: 27 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2015 Dat is dan alleen mogelijk Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 27 augustus 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2015 (bewerkt) Together is wolf noch jager Bewerkt: 27 augustus 2015 door Crazy-Ghost Reageren
DeJarnoxD Geplaatst: 27 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2015 (bewerkt) Latur mensen nog succes aan de beide partijen. Bewerkt: 27 augustus 2015 door DeJarnoxD Reageren
super_senne Geplaatst: 27 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2015 Ga jij mijn goede grappem en grollen missen? Reageren
DeJarnoxD Geplaatst: 27 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2015 Ga jij mijn goede grappem en grollen missen? Ja, ik overweeg je boek 'Senne's grappen en grollen' te kopen. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 27 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2015 Latur mensen nog succes aan de beide partijen. Die gif Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 27 augustus 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2015 We zijn ondertussen al een weekje bezig met dit contest en dat betekent dus dat de winnaar van deze editie spoedig bekend zal zijn. Er zijn nog zeven deelnemers en daarvan zijn er nog twee wolven, vandaag moet er dus, net als gisteren, eigenlijk weer een wolf uit. Ik houd jullie niet langer in spanning, want hier is de uitslag. Vandaag was het eigenlijk een van de minst spannende lynches sinds tijden. Iedereen leek het er mee eens te zijn, Jarno was een wolf en moest er zo snel mogelijk uit. Zelfs zijn medewolf, die zag dat op iemand anders stemen hopeloos was, stemde op Jarno als wolf. En ook Jarno spartelde niet tegen, het was duidelijk. Hij was doorzien, iedereen had het opgemerkt en het was gewoon klaar voor hem. Maar of iedereen het bij het juiste eind heeft, is nog maar de vraag.. Was Jarno een burger en is het eind van Wakkerdam nabij? Of hebben de burgers weer een wolf gevonden? Om te bepalen wie de wolven vanavond zouden lunchen was geen overleg nodig. Er was namelijk nog maar één wolf in en die kon doen en laten wat hij wilde. Hij besloot om in te breken bij Senne en om hem op te eten, hij was namelijk de verrader van Bierbuik en leek ook bij de dood van Jarno actief te zijn geweest. _____________________________________________________________________ Tussen de deelnemers zitten nog één wolf, twee geliefden en een jager. Succes! Reageren
sabinee1995 Geplaatst: 27 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2015 (bewerkt) Hopp morgen teka loca eruit en we hebben gewonnen. Bewerkt: 27 augustus 2015 door sabinee1995 Reageren
Together Geplaatst: 27 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2015 Dit is goed nieuws! Hopelijk is Teka dan de laatste wolf. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 27 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2015 Stem mij! Stem mij! Reageren
NickOwnage Geplaatst: 27 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2015 Mooi. Jammer Senne goed gespeeld! 1 wolfje te gaan. Tekaloca morgen dus nog even Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.