NickOwnage Geplaatst: 28 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2015 (bewerkt) 8. DeJarnoxD is gebanned. Lol. De admins zijn ook tegen de wolven. Bewerkt: 28 augustus 2015 door NickOwnage Reageren
sabinee1995 Geplaatst: 28 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2015 Gebanned waarom? Reageren
Together Geplaatst: 28 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2015 (bewerkt) Na deze nog 4. Bewerkt: 28 augustus 2015 door Together Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 28 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2015 Ik Lynch ook Crazy-Ghost wegens corruptie Reageren
TekaLoca Geplaatst: 28 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2015 Ik lynch jullie allemaal de wolven omdat corruptie Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 28 augustus 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2015 De uitslag komt helaas wat later.. Ik probeer het altijd zo snel mogelijk maar ik ben op dit moment bij vrienden en wil ook niet alles opzij zetten voor dit contest. De uitslag komt over een klein uurtje denk ik. Reageren
Together Geplaatst: 28 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2015 (bewerkt) Kan je het gewoon niet vertellen zonder verhaaltje? Edit: nee lm, het is leuker met verhaal Bewerkt: 28 augustus 2015 door Together Reageren
NickOwnage Geplaatst: 28 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2015 Ook echt op het moment suprême. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 28 augustus 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2015 (bewerkt) Vandaag is het tijd voor de uitslag van wat misschien wel de laatste nacht van het contest kan zijn. Er werd unaniem op TekaLoca gestemd door bijna iedereen, alleen TekaLoca zelf en Bassieboy stemde anders, zij stemde namelijk op spelleider Crazy-Ghost en uitten daarmee hun liefde naar hem. Voor de rest is er vrij weinig gebeurd, tijd dus voor de uitslag.. Extra info: TekaLoca werd door de nieuwe cupido, Dexist, gelinkt aan Bassieboy. Extra info: Bassieboy werd door de nieuwe cupido, Dexist, gelinkt aan TekaLoca. En daarmee is er een einde gekomen aan alweer de vierde editie van dit contest. Ik vond het erg leuk om dit weer in goede banen te leiden en ben blij dat het contest zo actief en leuk was, om te volgen althans. Ik hoop dat jullie er ook allemaal van hebben genoten en al zin hebben in het volgende deel. Hier zijn enkele reacties die deelnemers gaven over dit contest. Komt eraan.. Bewerkt: 29 augustus 2015 door Crazy-Ghost Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.