Jump to content

Advies voor koptelefoon


thebig

Recommended Posts

Zoals ik al in de openingspost aangaf: ik gebruik het vooral om muziek te luisteren en series te kijken, en af en toe zal ik 'm zeker elders nodig hebben, maar meestal betreft het vooral verplaatsing binnenshuis. Sporten met muziek doe ik niet echt, misschien dat ik in de toekomst ga beginnen lopen of wat, maar dan zal ik op dat moment wel zien wat ik doe. Naar dat laatste moet je dus zeker niet kijken.

Tenzij er nog iets anders uit de bus zou komen, denk ik dat ik voor de CAL ga. Alleen ga ik eens moeten bekijken hoe het met betalingsmogelijkheden zit op Amazon.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik gewoon voor de CAL ga. Het voldoet aan al mijn noden, ziet er goed uit en heeft een redelijke prijs. Ik heb trouwens net € 60 gewonnen, dus die gaan dit makkelijk kunnen financieren.

Bedankt voor alle tips en aanbevelingen, die hebben me goed geholpen bij deze keuze.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik gewoon voor de CAL ga. Het voldoet aan al mijn noden, ziet er goed uit en heeft een redelijke prijs. Ik heb trouwens net € 60 gewonnen, dus die gaan dit makkelijk kunnen financieren.

Bedankt voor alle tips en aanbevelingen, die hebben me goed geholpen bij deze keuze.

Nice! :Y

Dan moeten we toch echt wel weer een goed albumpje beluisteren... :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Zonet de Creative Aurvana Live binnen gekregen. Ziet er net zo goed uit als op de foto's en ik vind 'm best wel goed staan ook. Niet zo'n groot log model, maar gewoon een fijne koptelefoon. Ik heb hem nog maar even uitgetest, maar het geluid zit alleszins al goed. Zoals ik zei ben ik niet veeleisend op dat vlak, zolang ik het al kan horen vind ik het goed, maar toch fijn dat het heldere, zuivere klanken geeft. Ook vind ik het goed dat je niet volledig van je omgeving wordt afgesloten als je hem opzet of zelfs op een gewone manier naar muziek luistert. Ik heb wel eens dergelijke koptelefoons uitgeprobeerd en zo klinkt alles natuurlijk fantastisch, maar interactie met je omgeving is toch wat moeilijk.

Verder zit er blijkbaar toch een verlengkabel in, wat eigenlijk nergens duidelijk vermeld is, dus dat is ook mooi meegenomen.

Waar ik zelf wat bang voor was, was dat hij misschien niet echt comfortabel zou zijn om mee neer te liggen, gezien ik veel muziek luister in mijn bed. Echter gaat dit perfect, uiteraard alleen als je op je rug blijft liggen puh2.gif

Wat een bassen trouwens :7 Ik luister niet direct naar veel muziek met bassen in, maar het klinkt toch echt wel goed door met deze koptelefoon.

Het enige puntje dat ik heb, is dat ik toch al wat last heb van mijn linkeroor als ik 'm een paar minuten ophoud. Misschien moet ik hem nog wat groter maken, misschien speelt gewenning ook deels een rol. Moet overkomelijk zijn, lijkt me.

Nog eens allemaal bedankt voor jullie aanbevelingen en tips.

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, op je zij liggen is inderdaad lastig, mijn enige minpunt... :puh: Als je de bassen nu al goed vindt... Mijn GSM heeft een app om bassen te versterken, maar je kunt ook gewoon zoiets downloaden, Bass Booster bijvoorbeeld.

Heerluk.

(PS: het geluid wordt alleen maar beter naarmate hij meet gebruikt wordt)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...