JasonStatham Geplaatst: 23 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2015 Dank heren, ik heb nog net op tijd mijn opdrachten afgekregen, die beginners cursus van Tasty was zeer waardevol. In die link van Ruben zag ik ook wel wat interessante voor in de toekomst wellicht. Heb je nooit les gehad in Illustrator? 1 lesje op de vrijdagmiddag van half 4 tot half 6, waar ik fysiek aanwezig was, maar met mijn mind ergens heel anders denk ik Hele tijd niks gedaan qua graphics, maar ben net in Zwitserland geweest (Luzern) en daar doe je toch wel een hoop inspiratie op zeg Heb nu een plan voor een heel ambitieus project Luzern is een architectuurrijke plek, wil ik ook echt ooit een keer heen. Bijvoorbeeld het KKL is zo een plek waar ik minstens eenmaal in mijn leven heen moet. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 23 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2015 Ik was Zondag bij KKL. Maar dat was meer omdat daar toen Kermis was Wat daar ook heel vet is, is een omgebouwd zwembad. Het zeembad is leeggemaakt en daar is nu een markt en atelier Reageren
RUBENN Geplaatst: 23 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2015 (bewerkt) Heb je nooit les gehad in Illustrator? 1 lesje op de vrijdagmiddag van half 4 tot half 6, waar ik fysiek aanwezig was, maar met mijn mind ergens heel anders denk ik Lekkere tijd ook, net voor het weekend... Volg je een studie in die richting? Ik kan je erg aanraden je te verdiepen in Illustrator, ik vind het ongeveer de fijnste grafische-software om in te werken. Maar 't is je eigen keus natuurlijk Bewerkt: 23 oktober 2015 door RUBENN Reageren
JasonStatham Geplaatst: 24 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2015 Ik studeer Bouwkunde en de verwachting is wel dat je dan met onder andere een aantal Adobe programma's leert omgaan. Ik moet zeggen dat het inderdaad een fijn en handig programma, zal er vast nog wel eens bijvoorbeeld kaarten en andere figuren mee maken. Reageren
RMJ Geplaatst: 26 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2015 Ik heb bouwkunde gedaan maar helaas weinig Adobe programma's haha. Binnenkort ook maar verder in verdiepen! Overstap van Ps na illustrator is even wennen zeg Reageren
Visser23 Geplaatst: 27 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2015 Illustrator is inderdaad knap lastig als je Photoshop gewend bent. Dit heb ik helaas ook mogen ervaren. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 27 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2015 Hier nog iemand die de 'overstap' (het is niet echt een overstap, want ik gebruik beide) van PS naar AI ontzettend ingewikkeld vond. Illustrator kan een heleboel, maar het zit eigenlijk compleet anders in elkaar dan Photoshop en je moet met heel andere dingen rekening houden. Ik snap veel dingen nog steeds niet helemaal, en dan te bedenken dat ik voor mijn illustratiewerk slechts een klein gedeelte van de functies gebruik. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 19 november 2015 Rapport Geplaatst: 19 november 2015 (bewerkt) Zo, naar aanleiding van de Herfst tut in OWN het volgende weten maken. Ben er aardig trots op Niet alles letterlijk overgenomen, maar toch een zeer educatieve tutorial, thanks Visser Bewerkt: 19 november 2015 door FrankyFourFingers Reageren
Visser23 Geplaatst: 19 november 2015 Rapport Geplaatst: 19 november 2015 Netjes gedaan hoor! Leuk om te zien hoe je met de tools hebt gespeeld en tot een hele andere creatie bent gekomen. Natuurlijk graag gedaan! Ben benieuwd naar meer werk van je! Reageren
JasonStatham Geplaatst: 20 november 2015 Rapport Geplaatst: 20 november 2015 Tnx! Ik heb een rustig kwartiel met school, dus zal zeker vaker aan designen toekomen. Ik ben benieuwd naar de designs van de AotM wedstrijd, ik probeer nog wat anders af te krijgen en anders zal dat mijn werkje worden. Reageren
3L1077 Geplaatst: 20 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2015 Morgen komt het stem topic er. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 20 november 2015 Rapport Geplaatst: 20 november 2015 (bewerkt) Sinds kort werk ik met genoegen aan Photoshop, en ik maak dan af en toe weleens 'knappe' werkjes, al zeg ik het zelf. 'k Ben niet zo héél erg gevorderd zoals de meeste(n) hier, doch is dit voor 'n beginneling zeker niet verkeerd. Dit is het afbeelding van m'n werkje; Het enige wat namelijk is aangepast is de tekst, d'r stond als eerst alleen maar 'GTA V' erop, vervolgens had ik het bewerkt tot hoe nu het is... Ohja, de afmetingen waren weliswaar oorspronkelijk ietsjes groter. Bovendien vond ik dit 'n speciale gelegenheid, gezien dit letterlijk waar m'n eerste keer is dat ik iets 'volwaardig' had gecreëerd in PS. (De vorige pogingen waren tot mijn spijt allemaal mislukt, daarom liet ik ze ook niet meetellen. ) Bewerkt: 20 november 2015 door .PhoeniX. Reageren
3L1077 Geplaatst: 20 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2015 Jongens, mag ik jullie erop wijzen dat dit niet de showroom is? Dit zijn nu al twee werkjes in een paar dagen. Het is inderdaad een twijfelgeval, maar aarzel niet om topics aan te maken in de showroom! Dit is niet de plaats om kritiek te krijgen op je werk. Reageren
3L1077 Geplaatst: 21 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2015 Ik had al eens eerder naar zijn video's gekeken, maar ik ben er weer even in de ban van: Stephen Bradbury Verdorie, kan die cool schrijven. Ik wil dit ook kunnen. Ik ga me deze week maar eens zo'n stift aanschaffen! Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 22 november 2015 Rapport Geplaatst: 22 november 2015 Mag je in het stemtopic voor AOTM enkel stemmen of is het ook toegestaan om in een post commentaar te geven? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.