3L1077 Geplaatst: 22 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2015 Je mag uiteraard commentaar geven, gewoon zoals vroeger! Graag zelfs! Reageren
RMJ Geplaatst: 22 november 2015 Rapport Geplaatst: 22 november 2015 Ik had al eens eerder naar zijn video's gekeken, maar ik ben er weer even in de ban van: Stephen Bradbury Verdorie, kan die cool schrijven. Ik wil dit ook kunnen. Ik ga me deze week maar eens zo'n stift aanschaffen! Daar zit ik laatste tijd inderdaad ook na te kijken, binnenkort ook maar eens een aantal stiften aanschaffen! Reageren
3L1077 Geplaatst: 22 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2015 Leuk, ben benieuwd naar wat je ermee zal kunnen! Reageren
KoningJesper Geplaatst: 22 november 2015 Rapport Geplaatst: 22 november 2015 Waar kan je die pennen kopen? Reageren
3L1077 Geplaatst: 22 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2015 Hij zegt in de beschrijving dat het een Brush Pen van Tombow is. Mijn moeder zei dat ze die in elke kunst winkel verkopen, ze had er vroeger zelf ook. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 26 december 2015 Rapport Geplaatst: 26 december 2015 Nou wilde ik eens kijken tot wanneer er ingezonden kon worden voor AotM, en nou zie ik tot mijn verbazing staan tot 20 november. Is dat 2016?!?! Waarschijnlijk had er december moeten staan Wanneer gaan de stembussen weer open? Reageren
3L1077 Geplaatst: 26 december 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2015 Holy ****!!! Dat ik dit zo uit het oog ben verloren... En Visser blijkbaar ook... De inzendingen gaan tot 31 december, daarna houden we een verkorte stemperiode van 5 dagen. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 2 januari 2016 Rapport Geplaatst: 2 januari 2016 Holy ****!!! Dat ik dit zo uit het oog ben verloren... En Visser blijkbaar ook... De inzendingen gaan tot 31 december, daarna houden we een verkorte stemperiode van 5 dagen. Hoe staat het ermee? Reageren
Visser23 Geplaatst: 2 januari 2016 Rapport Geplaatst: 2 januari 2016 Aangezien er geen inzending is binnengekomen, starten we binnenkort met een nieuwe ronde. Dit aangezien Kerst (het oude thema) allang is geweest. Zo snel mogelijk meer informatie! Reageren
3L1077 Geplaatst: 2 januari 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2016 Correct, deze editie is een beetje in het water gevallen, zowel door onze organisatie alsdoor het het gebrek aan inzendingen. Maar ERRWINs inzending verdient toch een eervolle vermelding! Reageren
RUBENN Geplaatst: 2 januari 2016 Rapport Geplaatst: 2 januari 2016 (bewerkt) Aangezien er geen inzending is binnengekomen Beetje triest eigenlijk, maar goed. No offence Binnenkort hoop ik veel meer tijd vrij te kunnen maken voor grafische creaties! En een mooie inzending Erwin! Bewerkt: 2 januari 2016 door RUBENN Reageren
JasonStatham Geplaatst: 2 januari 2016 Rapport Geplaatst: 2 januari 2016 Dank je, Eliott Ik vind 'm erg netjes. Ben je bereid om de psd file aan mij te verzenden, want ik ben erg benieuwd om te zien hoe zo'n werkje is opgebouwd en daar kan ik waarschijnlijk wel het een en ander van leren. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 11 januari 2016 Rapport Geplaatst: 11 januari 2016 Correct, deze editie is een beetje in het water gevallen, zowel door onze organisatie alsdoor het het gebrek aan inzendingen. Maar ERRWINs inzending verdient toch een eervolle vermelding! Betekent dit ook dat ik heb gewonnen? Reageren
JasonStatham Geplaatst: 17 februari 2016 Rapport Geplaatst: 17 februari 2016 Was even benieuwd of het officieel bij 1 editie blijft? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.