3L1077 Geplaatst: 17 februari 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2016 Er gebeurt achter de schermen een hoop, maar ik werk daar minder aan dan ik zou willen. Het maakt deel uit van een groter geheel, dus mogelijk werken we liever even aan het geheel. Ik ga proberen wat meer tijd vrij te maken. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 18 februari 2016 Rapport Geplaatst: 18 februari 2016 Oké, goed om te weten. Lijkt mij verstandig dat het grotere werk de voorkeur geniet, immers kan je ook op voorhand nooit weten voor hoeveel mensen zo'n contest georganiseerd wordt en kan het later weer opgepakt worden. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 20 juni 2016 Rapport Geplaatst: 20 juni 2016 Het mag gezegd worden, de actuele foto van het manipulatie spel is toch wel geniaal aan het worden! Reageren
3L1077 Geplaatst: 20 juni 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2016 Tijd om eens een verzameltopic te maken met alle voor en na's. Straks, na het studeren. Reageren
Dexist Geplaatst: 20 juni 2016 Rapport Geplaatst: 20 juni 2016 Tijd om eens een verzameltopic te maken met alle voor en na's. Straks, na het studeren. Een groot deel daarvan staat al in de openingspost van dat topic. Reageren
3L1077 Geplaatst: 20 juni 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2016 U heeft gelijk! Dan zal ik dat maar eens updaten hé. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.