Scarface92 Geplaatst: 10 november 2010 Rapport Geplaatst: 10 november 2010 (bewerkt) L.A. Noire Ontwikkelaar: Team Bondi Uitgever: Rockstar Games Genre: Actie en Avontuur Platforms: Xbox 360 en Playstation 3 Aantal spelers: 1 Release: 20 mei 2011 Demo: Onbekend Bewerkt: 6 oktober 2015 door Visser23 Reageren
Hayte Geplaatst: 10 november 2010 Rapport Geplaatst: 10 november 2010 Hoest, kuch Oh, volgens mij heb ik last van de zoekfunctie een verkoudheid ofzo. Reageren
wesley123 Geplaatst: 10 november 2010 Rapport Geplaatst: 10 november 2010 eerste gedachte: Mafia 2 Reageren
Scarface92 Geplaatst: 10 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2010 eerste gedachte: Mafia 2 Even ter informatie, L.A. Noire is een soort detective-game die je dus eigenlijk niet kan vergelijken met Mafia 2. In deze game bekijk je het dus vanaf de andere kant. Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 10 november 2010 Rapport Geplaatst: 10 november 2010 Balen ik dacht dat dat de nieuwe trailer was. Achjah dan maar even wachten nog. Maar man wat kijk ik uit naar deze game. Reageren
Sublime Geplaatst: 11 november 2010 Rapport Geplaatst: 11 november 2010 Hmm.. vind het er niet echt spectaculair uitzien. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 11 november 2010 Rapport Geplaatst: 11 november 2010 Wacht maar tot de trailer er is. Wordt supergame Sinds M2 hou ik wel van die 'oude' sfeertjes Reageren
Cheers. Geplaatst: 11 november 2010 Rapport Geplaatst: 11 november 2010 (bewerkt) Heb er al wat gezien en wat gehoord, maar omdat het van R* moet ik het toch kopen. EDIT: tekaloca je vond mafia II toch zo'n beroerde game? Bewerkt: 11 november 2010 door Cheers. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 11 november 2010 Rapport Geplaatst: 11 november 2010 Mafia II: Verhaallijn; Toppie. Personages; Toppie. Free Roaming; huh.. free roam? . Snap je het? Terug ontopic Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 11 november 2010 Rapport Geplaatst: 11 november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=6fcDlFClscw Reageren
TekaLoca Geplaatst: 11 november 2010 Rapport Geplaatst: 11 november 2010 O-mijn-god! Pre order now? Waar? Reageren
.Timothy Geplaatst: 11 november 2010 Rapport Geplaatst: 11 november 2010 Bij de lokale gamewinkel is hij gewoon te pre-orderen. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 11 november 2010 Rapport Geplaatst: 11 november 2010 Nou, ik heb al een paar keer games besteld. Maar als ze dan eenmaal uit waren kreeg ik geen sms of telefoontje. Dit was zo bij Gamemania (BE) en Dreamland (BE). Maar als je nu bijvoorbeeld op de website van Free Record Shop besteld, krijg je hem dan bij de release naar je toe gestuurd, of hoe werkt dat (geen ervaring mee jongens )? En trouwens, op de site van Free Record Shop staat ook al meteen de release-datum: 11-03-2011. Juist/niet? Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 11 november 2010 Rapport Geplaatst: 11 november 2010 Nou, ik heb al een paar keer games besteld. Maar als ze dan eenmaal uit waren kreeg ik geen sms of telefoontje. Dit was zo bij Gamemania (BE) en Dreamland (BE). Maar als je nu bijvoorbeeld op de website van Free Record Shop besteld, krijg je hem dan bij de release naar je toe gestuurd, of hoe werkt dat (geen ervaring mee jongens )? En trouwens, op de site van Free Record Shop staat ook al meteen de release-datum: 11-03-2011. Juist/niet? Ligt er aan waar je het besteld, bij bol.com of zo krijg je hem gewoon op de releasedatum thuisbezorgd. Reageren
.Timothy Geplaatst: 11 november 2010 Rapport Geplaatst: 11 november 2010 Voor zover ik weet is er behalve dat hij in de lente uit zal komen, niks bekend over de release date. Bij de Game Mania krijg je in principe gewoon een sms'je, dit was bij mijn eerdere pre-orders in ieder geval wel zo (je kunt per pre-order zelfs aangeven naar welk nummer die sms moet worden gestuurd). Thuisbezorging hangt af van de winkel, een internetbedrijf als Bol.com zal dat wel doen, maar bij een normale winkel als Game Mania/Free Record Shop denk ik niet (kan natuurlijk per vestiging afwijken, dus kijk altijd op die website van die winkel rond!). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.