TekaLoca Geplaatst: 23 mei 2011 Rapport Geplaatst: 23 mei 2011 The Naked City is even lang als andere cases, hoor. Ik heb 'm al uitgespeeld. En ik heb de dia's ook Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 23 mei 2011 Rapport Geplaatst: 23 mei 2011 Oh ok ik kan hem nog niet spelen maar doe ik ook pas later vanwege de PlayStation store eruit ligt Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 24 mei 2011 Rapport Geplaatst: 24 mei 2011 Ik heb L.A. Noire nu binnen, maar heb er niks aan vanwege mijn, nog steeds kapotte, PS3. Toch kijk ik er wel alvast naar uit om hem te kunnen spelen. Reageren
Faenty. Geplaatst: 24 mei 2011 Rapport Geplaatst: 24 mei 2011 Ik heb L.A. Noire nu binnen, maar heb er niks aan vanwege mijn, nog steeds kapotte, PS3. Toch kijk ik er wel alvast naar uit om hem te kunnen spelen. Voor 40 euro maken ze hem Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 24 mei 2011 Rapport Geplaatst: 24 mei 2011 Maar als ik dat doe, crasht hij waarschijnlijk weer door L.A. Noire... Tenminste, ik heb zo'n oude stoffige PS3 van 80GB. Dus grote kans op een crash... Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 24 mei 2011 Rapport Geplaatst: 24 mei 2011 De eerste DLC van L.A.Noire is al aangekondigd. http://www.gamer.nl/nieuws/71106/eerste-dlc-la-noire-komt-21-juni Reageren
TekaLoca Geplaatst: 24 mei 2011 Rapport Geplaatst: 24 mei 2011 Mooi. Maar ik zou toch liever een 'desk' hebben als DLC zoals ik op dezelfde site kon lezen. Zou intressanter zijn ipv. nog cases te maken als DLC. Betaal ik liever 15€ voor een heel pakket zaken, dan 10€ voor een enkele zaak.. Reageren
Faenty. Geplaatst: 24 mei 2011 Rapport Geplaatst: 24 mei 2011 Mooi. Maar ik zou toch liever een 'desk' hebben als DLC zoals ik op dezelfde site kon lezen. Zou intressanter zijn ipv. nog cases te maken als DLC. Betaal ik liever 15€ voor een heel pakket zaken, dan 10€ voor een enkele zaak.. Dit zijn meerder zaken Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 24 mei 2011 Rapport Geplaatst: 24 mei 2011 Mooi. Maar ik zou toch liever een 'desk' hebben als DLC zoals ik op dezelfde site kon lezen. Zou intressanter zijn ipv. nog cases te maken als DLC. Betaal ik liever 15€ voor een heel pakket zaken, dan 10€ voor een enkele zaak.. Ben ik het mee eens maar helaas koop ik niet gauw uitbreidingssetten maar weet niet als ik die ga kopen. Reageren
Sharingan Geplaatst: 24 mei 2011 Rapport Geplaatst: 24 mei 2011 The Naked City is even lang als andere cases, hoor. Ik heb 'm al uitgespeeld. En ik heb de dia's ook Kan ik wat met die dia's ? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 24 mei 2011 Rapport Geplaatst: 24 mei 2011 Ik heb trouwens een vraag als je denkt dat de persoon liegt moet je een reden geven maar die weet ik nooit en ik weet dat je dan naar het gesprek moet luisteren maar daar kan ik het niet uit opmerken. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 24 mei 2011 Rapport Geplaatst: 24 mei 2011 Hoe goed is jou Engels dan, misschien ligt het daar aan? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 24 mei 2011 Rapport Geplaatst: 24 mei 2011 Ik sta een 9 dus dat is niet het probleem maar bijvoorbeeld als je bij die auto die tegen het bord is aangereden bent dan vind je die dan vraag je het aan die vrouw in dat geval was liegen goed en de reden had ik gekozen omdat er een hoofd was gevonden dus dat is toch goed. Reageren
Faenty. Geplaatst: 24 mei 2011 Rapport Geplaatst: 24 mei 2011 Ik sta een 9 dus dat is niet het probleem maar bijvoorbeeld als je bij die auto die tegen het bord is aangereden bent dan vind je die dan vraag je het aan die vrouw in dat geval was liegen goed en de reden had ik gekozen omdat er een hoofd was gevonden dus dat is toch goed. En het probleem is dus? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 24 mei 2011 Rapport Geplaatst: 24 mei 2011 Maar dan zet hij er een kruisje achter wat fout betekent Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.